کد خبر: 254434
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهمترین خبرهای احزاب/ ۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از ناکامی برای حذف اصلاح‌طلبان تا حذف صورت مسئله در حواشی مربوط به نماینده سراوان

تاکید معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری درباره ناکامی برخی برای حذف جریان اصلاحات در کشور، تلاش‌ها برای پاک کردن صورت مسئله اشتباه نماینده سراوان و فشارهای نمایندگان برای بالا بردن بودجه حوزه‌های انتخاباتی و تاثیر آن برای رای‌آوری در سال آینده از جمله مهم‌ترین خبرهای احزاب امروز است.

از ناکامی برای حذف اصلاح‌طلبان تا حذف صورت مسئله در حواشی مربوط به نماینده سراوان
کد خبر: 254434
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب امروز « اعتمادآنلاین » با شما هستم:


معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری با اشاره به تلاش‌ها برای حذف اصلاح‌طلبان در سال‌های گذشته گفت: خیلی سعی کردند اصلاح‌طلبان را به بیگانه وابسته کنند و اصلاح‌طلبان را از کل صحنه روزگار محو کنند اما عملا اصلاحات انقلابی، بسیار زنده، مورد توجه مردم و پایبند به اصول و آرمان‌های انقلاب پایبند است.

علی تاجرنیا، عضو حزب اتحاد ملت درباره حواشی نماینده سراوان گفته عده‌ای به‌دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند، مثلا یک اتفاقی می‌افتد نماینده‌ای توهینی می‌کند، اما به جای برخورد با او مثل خیلی موارد دیگر گفته می‌شود که این موضوع ادامه پیدا نکند.

علی صوفی، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات با توجه به انتقادات درباره فراکسیون امید گفت: شورای عالی سیاستگذاری به عنوان نهاد دائمی شکل نگرفته تا بتواند بعد از انتخابات به طور مستمر بر کار نمایندگان برآمده از لیست امید، نظارت کند. البته اگر هم بخواهد نظارت داشته باشد باید از طریق رییس شورای عالی سیاستگذاری که همان رییس فراکسیون امید است این نظارت اعمال می‌شد که اینچنین نشد.

سعید شریعتی،‌ فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس در سال آینده، گفت: برخی نمایندگان برای اینکه در سال 98 از حوزه انتخابیه خود رای جمع‌آوری کنند، به بودجه فشار آورده تا سهم حوزه انتخاباتی خود را بالاتر ببرند .

حسین کمالی رییس خانه احزاب با بیان اینکه زمان برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب رسیده گفته که منتظر هستیم تا وزارت کشور لیست سوم احزاب تاییدشده از سوی خود را به دستمان برساند تا وارد فاز برگزاری مجمع شویم.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها