کد خبر: 254426
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد تا قول شهردار برای تکمیل متروی تهران

حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد، بالا رفتن آمار سرقت از منازل، قول شهردار تهران برای تکمیل مترو و ... از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 4 دی ماه 1397 است.

از واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد تا قول شهردار برای تکمیل متروی تهران
کد خبر: 254426
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تعداد کشته‌‎های حادثه دانشگاه آزاد به 9 نفر رسید؛ حوالی ساعت 12امروز واژگونی یک اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واژگون شد. در این حادثه 9 دانشجو کشته و 26 نفر مصدوم شدند.


طرح جریمه مشمولان غایب ارتکاب غیبت را افزایش داد؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت :طرح جریمه مشمولان غایب طرحی تبعیض آمیز بود که باعث شد ارتکاب غیبت افزایش پیدا کند و مشکلاتی برای نیرو‌های مسلح و خانواده‌ها ایجاد شود.


سرقت از منازل افزایش یافته است؛ معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت: با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت طلا و ارز و نگهداری آنها در منزل، میزان سرقت از منزل در ماه های اخیر هشد درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده است.


انهدام 19 باند سرقت در تهران؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 572 سارق و مالخر در پایتخت با اجرای بیستمین مرحله طرح رعد خبر داد.


قول شهردار تهران برای تکمیل مترو؛ پیروز حناچی شهردار تهران گفت: تکمیل خطوط مترو در دستور کار ما قرار دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به نتیجه‌ برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها