کد خبر: 254092
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۳ دی ماه ۱۳۹۷

از اعلام میزان بودجه سال 98 تا طرح سوال از زنگنه در مجلس

سوال از زنگنه درباره فساد در قرارداد با توتال کلید خورد، 620 هزار خانوار جدید به کمیته امداد اضافه شدند، اعلام بودجه 407 هزار میلیار تومانی برای سال 98 و صادرات سیب‌زمینی آزاد شد از جمله مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از اعلام میزان بودجه سال 98 تا طرح سوال از زنگنه در مجلس
کد خبر: 254092
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۳ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صادرات سیب‌زمینی آزاد شد وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به وزیر صنعت اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن زمان برداشت سیب‌زمینی، از اول دی ماه سال 97 صادرات سیب زمینی آزاد است.

سوال از زنگنه درباره فساد در قرارداد با توتال کلید خورد هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به محکومیت توتال در دادگاه فرانسه به دلیل پرداخت رشوه به مقامات ایرانی، گفت: سوال از وزیر نفت در این خصوص کلید خورده و خواستار ورود قوه قضائیه هستیم.

عرضه مرغ آماده طبخ به قیمت 13 هزار و 900 تومان رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش 400 تومانی قیمت مرغ آماده طبخ نسبت به روز گذشته و عرضه آن با قیمت 13 هزار و 900 تومان در بازار خرده‌فروشی خبرداد.

620 هزار خانوار جدید به کمیته امداد اضافه شدند معاون حمایت و سلامت کمیته امداد گفته بیش از 620 هزار خانوار در طول 6 ماه گذشته برای دریافت کمک‌هزینه معیشتی به جمعیت کمیته امداد اضافه شده‌اند.

اعلام بودجه 407 هزار میلیار تومانی برای سال 98 حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز سه‌شنبه لایحه بودجه را تقدیم مجلس می‌کند. بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه مجلس در حساب توییتری خود نوشت: کف بودجه سال آینده کشور 407هزار میلیارد تومان و سقف آن 447 هزار میلیارد تومان است.

خرید 11 هزار واگن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است وزیر راه و شهرسازی گفته تهیه و خرید 11 هزار واگن باری و مسافری به همراه 220 لوکوموتیو در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها