کد خبر: 661297
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۷:۱۷:۲۴
| |

نوه کارگردان مطرح جهان در جشنواره کن + جزئیات

در فیلم هالفدان رناته رینسو(بازیگر زن برنده جایزه از کن) نقش الیزابت مادر یک پسر شش ساله را ایفا می‌کند که شکایتی حیرت‌انگیز علیه پسر او در مدرسه مطرح می‌شود.

نوه کارگردان مطرح جهان در جشنواره کن + جزئیات
کد خبر: 661297
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۷:۱۷:۲۴

 امسال نوه اینگمار برگمان با نام هالفدان اولمان تندل در بخش نوعی نگاه با فیلم «آرماند» و با زی رناته رینسو حضور داشت. ، هالفدان نوه لیو اولمان و اینگمار برگمان است که پیش از ورود به دنیای فیلمسازی به قول خودش هرکاری را تجربه کرد. «آرماند» نخستین تجربه فیلم بلند اوست که یک سایکودرام محسوب می‌شود و تمام فیلم در فضای بسته یک مدرسه خصوصی و ملاقات والدین ناراضی رخ می‌دهد.

به نقل از دنیای تصویر ، هالفدان تلاش  فیلمسازی را در دانشگاه گذرانده و در مدرسه هنر درس خوانده است. در فیلم هالفدان رناته رینسو(بازیگر زن برنده جایزه از کن) نقش الیزابت مادر یک پسر شش ساله را ایفا می‌کند که شکایتی حیرت‌انگیز علیه پسر او در مدرسه مطرح می‌شود.

الیزابت در فیلم شغلش بازیگری است و در فیلم ما شاهد این هستیم که او آرام آرام زیر بار فشار رفتار پسرش خرد می‌شود. این درحالی است که الیزابت صددرصد حرف مدرسه و والدین شاکی را باور ندارد. هالفدان خط داستانی را براساس ماجرایی واقعی که دوستش برای او تعریف کرد نوشت. در دورانی که رناته برای «بدترین آدم دنیا» جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن را گرفت، هالفدان تولید فیلمش را شروع کرده بود . یکی در توصیف فیلم «آرماند» آن را فیلمی برگمانی دانسته. هالفدان درباره چنین قیاسی توضیح داد که مردم معمولا مقایسه می کنند اما شخصا فکر نمی‌کنم که زیاد بشود فیلم‌های من و پدربزرگم را با هم مقایسه کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها