کد خبر: 661201
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۶:۱۲:۵۶
| |

صداوسیما اخبار سانحه رئیسی را چگونه پوشش داد؟

شاید برخی اخبار بارها در شبکه‌ها تکرار شد اما در حوادثی که غیر از سیل و زلزله و درواقع سوانحی غیرطبیعی است شاید چندان نتوان به ارائه اخبار لحظه‌ای درباره حادثه پرداخت.

صداوسیما اخبار سانحه رئیسی را چگونه پوشش داد؟
کد خبر: 661201
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۶:۱۲:۵۶

 شبکه خبر اولین شبکه ای بود که با انتشار گسترده خبر سانحه بالگرد سراغ پوشش و گفت و گو با مسئولان درباره ماجرا رفت. تا پایان شب دیگر شبکه‌های سراسری هم در برنامه‌های گفت و گومحور به ماجرا پرداختند و مهمترین نکته درخواست دعا برای تیم رئیس جمهور و هیأت همراه بود.

به گزارش مهر ، شاید برخی اخبار بارها در شبکه‌ها تکرار شد اما در حوادثی که غیر از سیل و زلزله و درواقع سوانحی غیرطبیعی است شاید چندان نتوان به ارائه اخبار لحظه‌ای درباره حادثه پرداخت.

تلویزیون تلاش کرد به دور از آشفتگی‌هایی که در چنین زمان‌هایی ممکن است گریبان‌گیر باشد هم روی حادثه متمرکز باشد و هم با متولیان امر گفت و گو کند و از اظهارنظرها و اخبار شتابزده بپرهیزد.

پخش برنامه‌ها و سریال‌های طنز هم متوقف شد و بیشتر مراسم‌های دعا برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه پخش شد اما همزمان با اینها پوشش تیره برخی مجریان هم مورد سوال قرار گرفت و واکنش‌هایی در فضای مجازی را به دنبال داشت.

شبکه‌های مختلف تلویزیون سعی کردند به پوششی حداکثری هم برای مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران بپردازند و با تصاویری دو قاب و چند قاب در هر شبکه این مراسم در تلویزیون به نمایش درآمد.

تلویزیون تلاش کرد در ابعاد مختلفی فضای مربوطه را به تصویر بکشد از برنامه‌هایی که با مسئولان وقت درباره چرایی حادثه پرس و جو کردند تا پخش سریع نماهنگ‌ها و موسیقی‌های ساخته شده در این فضا و گفت و گو با هنرمندان و واکنش‌ها به این اتفاقات.

 

با این حال رسانه های ترکیه ای اولین رسانه ای بودند که در محل حادثه حاضر و تصاویر را به جهان مخابره کردند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها