کد خبر: 646023
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۳۵:۰۳
| |

حمله کیهان به رضا کیانیان: او که از سفره نجس انگلیس تناول کرده از هنرمند ارزشی با کنایه یاد کرده!

روزنامه کیهان نوشت: رضا کیانیان که دارای سوابق سوئی از عضویت در گروهک تروریستی پیکار تا تناول ته سفره نجس سفارت انگلیس عامل جنایت قحطی مصنوعی جنگ جهانی اول و قتل عام 9میلیون نفر از اجداد ما ایرانیان است‌، در‌باره درگذشت ناصر طهماسب از اینکه این هنرمند واقعی و پیشکسوت پای نظام ایستاد ناراحت و عصبانی شده و با نیش و کنایه از او یاد کرده است.

حمله کیهان به رضا کیانیان: او که از سفره نجس انگلیس تناول کرده از هنرمند ارزشی با کنایه یاد کرده!
کد خبر: 646023
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۲۱:۳۵:۰۳

روزنامه کیهان به رضا کیانیان حمله کرد.

به گزارش کیهان، از حدود یک ماه گذشته تاکنون ۲ هنرمند فوت کرده‌اند که نخواسته بودند با موج ضد نظام همراهی کنند. در این میان نحوه مواجهه برخی از سلبریتی‌ها با درگذشت این دو هنرمند ارزشمند یعنی پروانه معصومی و ناصر طهماسب عجیب قابل تامل بوده است.

این روزنامه افزوده است: رضا کیانیان که دارای سوابق سوئی از عضویت در گروهک تروریستی پیکار تا تناول ته سفره نجس سفارت انگلیس عامل جنایت قحطی مصنوعی جنگ جهانی اول و قتل عام 9میلیون نفر از اجداد ما ایرانیان است‌، در‌باره درگذشت ناصر طهماسب از اینکه این هنرمند واقعی و پیشکسوت پای نظام ایستاد ناراحت و عصبانی شده و با نیش و کنایه از او یاد کرده است. آن قدر بیشرمانه که با مشاهده اعتراضات مردم و هنرمندان مجبور شد که آن را پاک کند.«واقعا ارزش‌اش را داشت؟»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

    کدام نظام ؟؟؟ دبش رو میگی؟ زنجانی ؟ خاوری ؟ بازم بگم ؟ ...

  • حمیدی ارسالی در
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

    لعنت به هر نحس پلید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها