کد خبر: 644078
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۲۲:۱۰:۰۰
| |

سلبریتی خوب گلزار است و رقص مطلوب هم رقصی است که زیر نظر فلان نهاد باشد نه اینکه صادق بوقی هر جا میلش کشید برقصد

روزنامه هم میهن نوشت: سلبریتی خوب برای این تفکر، گلزار است که نه می‌پرسد، نه اساساً توانایی پرسش دارد و رقص مطلوب در میدان هم آن رقصی است که پارک آب و آتش زیر نظر فلان نهاد برگزار می‌شود؛ نه صادق بوقی و امثالهم که خودش میلش کشیده چه زمانی و در کجا برقصد.

سلبریتی خوب گلزار است و رقص مطلوب هم رقصی است که زیر نظر فلان نهاد باشد نه اینکه صادق بوقی هر جا میلش کشید برقصد
کد خبر: 644078
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۲۲:۱۰:۰۰

روزنامه هم میهن به بهانه برخورد با پیرمرد رشتی از برخوردهای دوگانه انتقاد کرد.

به گزارش هم میهن، چرا گلزار با منش و شمایل خاص خودش در صداوسیمایی که تاب یکی مثل رضا رشیدپور را هم نداشت، به صدر می‌نشیند ولی جلوی بالا و پایین ‌پریدن صادق بوقی در کف بازار رشت گرفته می‌شود؟ جواب این پرسش که چرا آن مسئول دولتی در رشت را کسی از مسئولان پیگیری نمی‌کند، اما برای یک بالا و پایین پریدن صادق بوقی، بیش از 10 نفر دستگیر می‌شوند. این سیاست فرهنگی در ادامه همان سیاست کلی این کلیت واحد است و معنایش این است؛ انحصار تفسیر با ماست. ما تشخیص می‌دهیم کدام سلبریتی با هر شمایلی اجازه حضور در سیمایی که قرار بود ملی باشد، داشته باشد و سلبریتی دیگری نه.

این روزنامه افزوده است: ما تشخیص می‌دهیم کدام بالا و پایین پریدن، عفت عمومی را جریحه‌دار می‌کند و کدام نه.  درواقع مسئله برای تفکر حاکم این است، آنجا مطلوب است که من در آن توانایی اعمال قدرت و نظر داشته باشم، آنجا که این امکان از من سلب شود ـ ولو که هیچ منافاتی هم با سخت‌ترین تفسیرها از ایدئولوژی من نداشته باشد ـ باز پذیرای آن نیستم. برای همین سلبریتی خوب برای این تفکر، گلزار است که نه می‌پرسد، نه اساساً توانایی پرسش دارد و رقص مطلوب در میدان هم آن رقصی است که پارک آب و آتش زیر نظر فلان نهاد برگزار می‌شود؛ نه صادق بوقی و امثالهم که خودش میلش کشیده چه زمانی و در کجا برقصد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    به امید روزی به زیر پای ملت بیفتن وتمنای بخشش کنن. اما بعد.......خواهد شد

  • ایران ارسالی در
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    دست شما رو شده است . امثال صادق بوقی . مبارزه برای حجاب اجباری و این مسائل پیش پا افتاده طرح خود نظام برای سرگرم کردن مردم است تا مطالبه گری برای فساد های کلان سران مملکت نداشته باشند

  • شهراد ارسالی در
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    گلزار خائن.. به زودی امثال گلزار محاکمه میشن به زودی....

  • میر شجاع ارسالی در
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    سلام در تمام دنیا هزینه می کنند تا مردم شاد باشند و اینجا در دهن ملت می زنندملت شاد زنده است و رشد دارد ببینید همین رشت چقدر نخبه دارد خودتان را جمع کنید همین شادی از بیماری و افسردگی و غیره می کاهد

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

    رقص خوب آن است که برقلبها فرونشیند وفکرهای مظطرب رو تسکین وآرامش بخشد

  • سید ارسالی در
    شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

    فقط باید خون گریست به مملکت
    خون گریست به سیاست و مملکت داری حضرات
    وقتی رقص صادق بوقی مهم تر از دزدی چای دبش شود باید خون گریست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها