کد خبر: 639300
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۳۵:۴۲
| |

یوسا در مصاحبه‌ای دنیای رمان خداحافظی کرد؛ امیدوارم نتانیاهو طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند

یوسا نویسنده مشهور اهل پرو ضمن خداحافظی از دنیای رمان گفت: امیدوارم بنجامین نتانیاهو، طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند و دست از قتل عام فلسطینی‌ها بردارد.

یوسا در مصاحبه‌ای دنیای رمان خداحافظی کرد؛ امیدوارم نتانیاهو طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند
کد خبر: 639300
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۲۱:۳۵:۴۲

ماریو بارگاس یوسا نویسنده شهیر اهل پرو در مصاحبه‌ خداحافظی‌اش از جهان رمان گفت: امیدوارم نخست‌وزیر اسرائیل، بنجامین نتانیاهو، طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند و دست از قتل عام فلسطینی‌ها بردارد.

به گزارش ایسنا، ماریو بارگاس یوسا که به تازگی در ۸۷ سالگی از دنیای نوشتن رمان خداحافظی کرده است، آخرین اثرش را ادای دینی به کشورش پرو می‌خواند و از جوانان می‌خواهد به دنبال چیزهای اصیل بروند.

او همچنین در مصاحبه جدیدش اظهار امیدواری کرده نتانیاهو طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند و دست از قتل عام فلسطینی‌ها بردارد.

روزنامه ال‌موندو اسپانیا چندی پیش به مناسبت آخرین اثر یوسا «سکوتم را به شما تقدیم می‌کنم» با او مصاحبه‌ای داشت که یوسا در این مصاحبه اعلام کرد دیگر رمان نمی‌نویسد. در این مصاحبه یوسا گفت:

 آرمان‌شهر فرهنگی یک ساده‌لوحی است و نمونه‌ آن را می‌توانیم در نمونه‌های بسیاری ببینیم. پوتین جنگ را به اوکراین کشانده است و به نظر نمی‌رسد آماده‌ مذاکره باشد، در مقابل، جنگ بین اسرائیل و فلسطین با توقف حمله‌ اسرائیل چشم‌انداز محدودتری دارد. امیدوارم این‌طور باشد و نخست‌وزیر اسرائیل، بنجامین نتانیاهو، طبع وحشی‌گری‌اش را مهار کند و دست از قتل عام فلسطینی‌ها بردارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها