کد خبر: 636279
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

چرا پست‌های اینستاگرامی همسر داریوش مهرجویی جنجالی شد؟ + عکس

انتشار پست‌هایی در فضای مجازی از همسر داریوش مهرجویی همزمان با قتل به سوتفاهم‌هایی دامن زده است که در این گزارش سعی می‌کنیم اصل ماجرا را توضیح دهیم.

چرا پست‌های اینستاگرامی همسر داریوش مهرجویی جنجالی شد؟ + عکس
کد خبر: 636279
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۳:۳۰:۰۰

 شب گذشته و در پی قتل هولناک و تلخ کارگردان نام‌آور سینمای ایران داریوش مهرجویی و همسرش، همزمان روایت‌های متفاوت و متناقضی از پست‌های اینستاگرامی وحیده محمدی‌ فر همسر داریوش مهرجویی در فضای مجازی منتشر شد که سوتفاهم‌های زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش سینما اعتماد، اما ماجرا از این قرار است که دو پست مجزا و جدای از هم در دو تاریخ جداگانه، که هیچ ارتباطی به هم نداشتند پشت سر هم یا کنار هم قرار داده شده و برداشت‌های مشابه از آن شده است.

اصل ماجرا چیست؟

وحیده محمدی فر در یکی از پست‌ها که متعلق به 29 ژانویه است از دوستی خیابان‌نشین صحبت می‌کند که بر حسب اتفاق بعضی شب‌ها با او هم صحبت می‌شده و در تکمیل و ادامه همین صحبت، در همان تاریخ 29 ژانویه پست بعدی را منتشر می‌کند.

در تصویر زیر ببنید:

 

photo_2023-10-15_13-04-24

پست اینستاگرامی که در ادامه می‌بینید بخش دوم مطلب بالاست که در همان روز 29 ژانویه منتشر شده است.

 

photo_2023-10-15_13-04-07

 

اما ماجرای تهدید وحیده محمدی‌ فر توسط اشخاص ناشناس با سلاح چاقو، پست دیگری است که مربوط به 16 مهر است.

وحیده محمدی فر در این پست ماجرای هولناک تهدید توسط شخصی ناشناس را شرح می‌دهد. او در این پست می‌گوید که شخص ناشناس با ورود به حیاط خانه و قرار گرفتن پشت در خانه او را باچاقو تهدید کرده است.

تصویر را ببینید:

 

photo_2023-10-15_04-14-14

 

اما وحیده محمدی‌ فر بعد از مدتی پست را پاک می‌کند و توضیحی در پست دیگری منتشر می‌کند که البته این پست را هم بعد از مدتی پاک می‌کند و در ادامه توضیحی درباره پاک شدن پست آخر نمی‌دهد.

تصویر زیر را ببینید:

 

photo_2023-10-15_13-08-59

 

تصویری که در بالا آمده توسط خبرنگار سینما اعتماد از صفحه وحیده محمدی فر همسر مرحوم داریوش مهرجویی قبل از پاک شدن  جمع‌آوری شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها