کد خبر: 632370
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۳:۰۰:۰۰
| |

سندی از دخالت‌های ریز پیمان جبلی در تک تک برنامه‌های تلویزیونی+ تصویر

مدیر سابق گروه اجتماعی شبکه سه در استوری اینستاگرام خود در پاسخ به سوال «چرا بدون اجازه سراغ بازگشت سلبریتی‌ها رفتید؟» نوشت: افرادی که با تلویزیون در دوره اخیر کار کرده‌ باشند می‌دانند در برخی برنامه‌ها، حتی مهمان‌ها را هم با رئیس سازمان چک می‌کنیم.

سندی از دخالت‌های ریز پیمان جبلی در تک تک برنامه‌های تلویزیونی+ تصویر
کد خبر: 632370
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷ ۰۳:۰۰:۰۰

 مدیر سابق گروه اجتماعی شبکه سه در استوری اینستاگرام خود در پاسخ به سوال «چرا بدون اجازه سراغ بازگشت سلبریتی‌ها رفتید؟» نوشت: «افرادی که با تلویزیون در دوره اخیر کار کرده‌ باشند می‌دانند در برخی برنامه‌ها، حتی مهمان‌ها را هم با رئیس سازمان چک می‌کنیم و یا حتی بالاتر آیتم  یا خود برنامه اگر ضبطی باشد را رئیس سازمان می‌بیند. پس فرض اینکه رئیس سازمان و... بی‌خبر بودند اساسا اشتباه است. مسئله این است که چرا اینطور قلمداد شد؟» 

به گزارش اطلاعات آنلاین، نجارزاده، بعد از حواشی بازگشت چهره‌هایی مثل رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار و پاسخ تند به مجری برنامه «پاورقی» از تلویزیون حذف شد.

 

 

دخالت جبلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

    جبلی‌جیمبلکه

  • مرتضی ارسالی در
    دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

    ایشان نماینده رهبرند و طبق دستور عمل میکنند

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲

    آقای نجارزاده عزیز وضعیت صداوسیما بسیار حساس است و لازمست در تمام برنامه هایش نظارت مناسب باشد. این نظارت جدی گرفته نشده بود که عده ای شهرت طلب با دلیل و بی دلیل در برنامه های تلویزیونی خودنمایی کردند و سر بزنگاه براساس منفعت طلبی شان فریب دشمن را خورده و به طرق ممکن به نظام ی که صداوسیما نماینده اش است لگد زدند و نمکدان شکستند. اعتماد گرامی شما و همفکرانتان وقتی گاف ی که مغایر با خط مشی صداوسیما است ببینید بلافاصله با تیترهای " ...عجیب صداوسیما یا .... تعجب برانگیز صداوسیما یا .... چالشی صداوسیما یا...." رسانه های خود را علیه صداوسیما بسیج و اذهان را مشوش میکنید. نظارت خوب است حتی اگر از آن به دیکتاتوری نام برده شود

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها