کد خبر: 623474
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ۱۵:۱۵:۵۲
| |

این افراد اصلا حاضر به گفتگو نبودند!؛ روایتی از حمله خودسرها به پرفورمنسی موزیکال در مشهد

بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی نوشت: این پرفورمنس موزیکال با حمله عوامل خودسر و تخلیه سالن از حضار، لغو شد اما تلاش عوامل خودسر برای شکستن سازهای گروه ناکام ماند.

این افراد اصلا حاضر به گفتگو نبودند!؛ روایتی از حمله خودسرها به پرفورمنسی موزیکال در مشهد
کد خبر: 623474
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ۱۵:۱۵:۵۲

رسانه «چند ثانیه» خبر داده که شب گذشته یک گروه خودسر در اعتراض به وضعیت حجاب، با حمله به پردیس تئاتر مستقل مشهد، مانع از اجرای پادکست تئاتر آنتراکت شدند.

به گزارش جان‌نما به نقل از چندثانیه، از سوی دیگر بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی در این باره نوشت: این پرفورمنس موزیکال با حمله عوامل خودسر و تخلیه سالن از حضار، لغو شد اما تلاش عوامل خودسر برای شکستن سازهای گروه ناکام ماند.

«آرمان پارسیان» تهیه کننده و آهنگساز «آنتراکت»  گفت: «نکته تاسف بار، شرمنده شدن ما پیش مردم بود. همه بلیت های ما فروش رفته بود و مجوز قانونی داشتیم. ۵۰ نفر هم اضافه پذیرفته بودند که در سالن باشند و به صورت اکسترا برنامه را ببینند. همه جوانب و اصول قانونی هم رعایت شده بود ولی این افراد هرگز در پی اعمال قانون نبودند و فقط تلاش به رعب و وحشت داشتند.»

او درباره دلیل مخالفت این افراد برای برگزاری این پرفورمنس در مشهد نیز گفت: «ما فقط تلاش کردیم که سازها را از سالن خارج کنیم که آسیبی به آنها نرسد. این افراد اصلا حاضر به گفتگو نبودند. فقط از پلیس مشهد و عوامل اداره ارشاد ممنونیم که با حمایت از ما، مانع هر آسیب و درگیری ای شدند. هر چند که برنامه لغو شد.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها