کد خبر: 621266
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۳:۵۰:۰۰
| |

آقای دزد! سازم را پس بده ؛ ماجرای عجیب یک سرقت

این نوازنده قدیمی ساز «چُگور» سه سال است که در فراق سازش همچنان می‌سوزد. او حاضر است ماشینش را برای پیدا شدن آن ساز بدهد.

آقای دزد! سازم را پس بده ؛ ماجرای عجیب یک سرقت
کد خبر: 621266
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۳:۵۰:۰۰

استاد نصرت‌الله زرگر نوازنده قدیمی ساز «چُگور» می گوید: یکی از روزهای سال ۹۹ مادر یکی از دوستانم در بستر بیماری بود و او خواسته بود تا من بر بالینش بروم و ساز بزنم و برایش بخوانم تا دلش خوش شود؛ من هم به منزل آنها رفتم. دوستم چندین ساز شکسته نیز داشت که از من خواست آنها را برای تعمیر همراه خودم ببرم؛ در مسیر بازگشت، ساز خودم را در صندوق عقب ماشین پژویی که داشته قرار دادم و الباقی سازها را روی صندلی عقب ماشین گذاشتم و وقتی به خونه رسیدم فراموش کردم که ساز خودم را بردارم. بعد از چند روز که برای نوازندگی در در مراسمی دعوت شده بودم، یادم آمد که سازم را در صندوق عقب ماشین گذاشته بودم اما وقتی درب صندوق عقب ماشین را باز کردم، دیدم که سازی در کار نیست و به سرقت رفته است.

به گزارش سینما اعتماد به نقل از  ایسنا او ادامه می دهد: همان ایام که به برنامه‌ای در رادیوی کرج به عنوان مهمان دعوت شده بودم، از دزدی که سازم را به سرقت برده بود درخواست کردم که سازم را به رادیوی کرج تحویل دهد و آدرس خود را نیز بدهد تا من سند ماشینم را به نام او بزنم؛ من آن روز قسم خوردم که اگر به سازم برسم، پای قولی که دادم هستم و الان هم می‌گویم که اگر ساز من را کسی به من تحویل دهد، بدون هیچ حرف و حدیث و شکایتی ماشینم را به او می‌دهم.

نصرت الله زرگر

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها