کد خبر: 621067
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۵:۰۸
| |

سریال جدید رضا عطاران و تصویر مشابه از مونیکا بلوچی + عکس

انتشار تصاویری از سریال دفتر یادداشت در روزهای گذشته بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی بند و باری متهم کرده اند را بلند کرده است.

سریال جدید رضا عطاران و تصویر مشابه از مونیکا بلوچی + عکس
کد خبر: 621067
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۵:۰۸

رضا عطاران کوتاهش در مجموعه نمایش خانگی قلب یخی در سال ۹۱ بازمی گردد، قرار است به زودی با سریال جدیدی به نام دفتر یادداشت به شبکه نمایش خانگی آید.

به گزارش عصرایران، با این حال، انتشار پوستر این سریال در روزهای گذشته بسیار خبرساز شده و انتقاد برخی کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است، پوستری که بسیار شبیه به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی است.

 

 

 

دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌ زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌ کنندگی حسین اکبری، تازه‌ ترین محصول اختصاصی پلتفرم فیلم‌ نت است که رضا عطاران و حسن معجونی از بازیگران اصلی آن هستند.

کیارش اسدزاده سابقه ی کارگردانی فیلم سینمایی گس و سریال کرگدن در شبکه نمایش خانگی را دارد.

اطلاعات بیشتری درباره ی این سریال و زمان پخش آن منتشر نشده است، اما پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی سریال دفتر یادداشت مخاطبان فوراً متوجه شباهت آن به سکانس مشهوری از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را برعهده داشت که پس از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن فروشی می شود.

در این سکانس مشهور وقتی مالنا در محیطی عمومی سیگاری به سمت دهان خود می‌ برد، ناگهان دست‌ های چندین و چند مرد با کبریت و فندک روشن به سوی او دراز می شود.

به نظر می رسد پوستر و تیزر سریال دفتر یادداشت از این سکانس مشهور الهام گرفته شده است. البته پیش از این هم مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره این سکانس را البته نه با فندک و کبریت، که با چندین اسلحه روی صورتش بازسازی کرده بود.

انتشار این تصاویر از سریال دفتر یادداشت در روزهای گذشته بار دیگر صدای اعتراض کسانی که همواره منتقد تولیدات شبکه نمایش خانگی بوده و آن را به ترویج بی بند و باری متهم کرده اند را بلند کرده است.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی محتوای سریال دفتر یادداشت منتشر نشده، برخی کاربران شبکه های اجتماعی اشاره ی این سریال به فیلم مالنا که به محتوا و صحنه های اروتیکش مشهور است را نامناسب دانسته و واکنش تندی به آن داشته اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها