کد خبر: 619464
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

روزنامه همدلی:

پیامدهای اعطای نظارت بر شبکه نمایش خانگی به یک رسانه عزیزکرده بی‌خاصیت!

روزنامه همدلی پیامدهای اعطای مسئولیت نظارت بر تولیدات شبکه نمایش خانگی به صداوسیما نوشت: این وضعیت در حقیقت گسترش سایه یک رسانه عزیزکرده، اما بی‌خاصیت بر پلتفرم‌هایی است که با دشواری و البته خلاقیت خود توانسته بودند، مخاطبان بسیاری برای خود فراهم کنند.

پیامدهای اعطای نظارت بر شبکه نمایش خانگی به یک رسانه عزیزکرده بی‌خاصیت!
کد خبر: 619464
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه همدلی پیامدهای اعطای مسئولیت نظارت بر تولیدات شبکه نمایش خانگی به صداوسیما را بررسی کرده است.

به گزارش همدلی، چه تضمینی وجود دارد که مأموران صداوسیما برای تشخیص صلاحیت پروژه‌هایی که به حضور در شبکه نمایش خانگی تمایل دارند، افراد را تحت‌فشار قرار ندهند که مثلاً فلان سریال را باید برای تلویزیون بسازند یا مثلاً چطور می‌شود ضمانت داد که هیچ‌وقت ممکن نیست این مأموران افراد را در بروکراسی‌های بی‌سروته گرفتار نکنند و در این رهگذر مثلاً سریال مشابه تلویزیون فرصت داشته باشد با گرته‌برداری از فیلم‌نامه اثری متقاضی برای حضور در نمایش خانگی پخش خود را آغاز و حتی تمام کند و در این صورت پروژه موردنظر در شبکه نمایش خانگی با شکستی هولناک مواجه نشود. 

این روزنامه افزوده است: از این قبیل مثال‌ها با در نظر گرفتن اختیار ساترا برای نظارت بر شبکه نمایش خانگی فراوان است و اگر دلسوزان حاضر در این مجال به این موارد دقت کنند، قطعاً جلوی نابودی فضای تازه و شکوفای نمایش خانگی را نخواهند گرفت زیرا بازگرداندن اعتماد عمومی به صداوسیما که امر درو از انتظاری به نظر می‌رسد و عملکرد افراد مسئول در این میان نشان می‌دهد آنان گمان می‌کنند با شکستن پای نمایش خانگی، برنده مسابقه دو خواهند بود. این وضعیت در حقیقت گسترش سایه یک رسانه عزیزکرده، اما بی‌خاصیت بر پلتفرم‌هایی است که با دشواری و البته خلاقیت خود توانسته بودند، مخاطبان بسیاری برای خود فراهم کنند. مخاطبانی که بدون تردید با هنر نمایی رسانه ملی از این حوزه نیز کوچ خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها