کد خبر: 616035
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۶:۲۰:۲۲
| |

آقای جبلی! مجوز ساخت 250 سریال را از کجا آوردید؟ خم رنگرزی که نیست!

سعید رجبی فروتن معاون ارزشیابی و نظارت دولت قبل به صحبت های اخیر پیمان جبلی مبنی بر صدور 250 مجوز تولید محتوا به شدت انتقاد کرد.

آقای جبلی! مجوز ساخت 250 سریال را از کجا آوردید؟ خم رنگرزی که نیست!
کد خبر: 616035
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ ۱۶:۲۰:۲۲

سعید رجبی فروتن، معاون ارزشیابی و نظارت در دولت روحانی در صفحه شخصی خود خطاب به پیمان جبلی نوشت: خم رنگرزی نیست که 250 مجوز برای ساخت محتوا صادر شود.

 در بخشی از یادداشت فروتن آمده :« رئیس سازمان عریض و طویل صداوسیما در پاسخ به انتقاد از بعضی محتواهایی که با مجوز و نظارت تشکیلات زیر مجموعه صداوسیما در فضای مجازی انتشار یافته از ارقام و اعدادی سخن گفته که تادرست و حیرت انگیز است.ایشان بدون ذکر منبع فرموده‌اند هنوز ۲۵۰ مجوز صادر شده از سوی دولت قبل یعنی مرجع نظارتی پیشین روی دستشان مانده است! به تعبیری هرچه فریاد دارید بر سر مسئولان قبلی بزنید و اینقدر این کار را ادامه بدهید تا 250 عنوان باقیمانده روزی تمام شود و هیچ اثری از آنها باقی نماند.

بنده سخنگوی دولت قبلی و کنونی نیستم، اما جناب آقای رئیس! ۲۵۰ مجوز که سهل است اگر کسانی که این اطلاعات غلط را به شما داده‌اند، فقط پنج مجوز معتبر از مرجع قبلی را به شما و مخاطبان اعلام کنند، مستحق تشویق هستند. 

تصدیق می‌کنید با توجه به فرایند زمانبر و پیچیده بررسی اولیه طرح صدور موافقت اولیه و سپس مطالعه، بررسی قسمتهای مختلف یک سریال و سرانجام صدور مجوز ساخت نمی‌توان در زمانی کوتاه ۲۵۰ مجوز سریال یا برنامه مشابه را صادر کرد؛ خم رنگرزی که نیست!

 دستور فرمایید کسانی که این آمار را در اختیار شما گذاشته اند در اسرع وقت مستندات ادعای خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها