کد خبر: 611832
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۲:۱۵:۳۱
| |

انتقادات تند یک بازیگر از مسئولان سینمایی: به کدام عقل سلیم می خواهیم امیدوار باشیم؟

حمیدرضا پگاه می گوید: همه اقشار جامعه سر کار هستند اما تلویزیون وسینما رسما تعطیل است ،به کدام عقل سلیم می خواهیم امیدوار باشیم؟

انتقادات تند یک بازیگر از مسئولان سینمایی: به کدام عقل سلیم می خواهیم امیدوار باشیم؟
کد خبر: 611832
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۲:۱۵:۳۱

حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون ضمن بیان اینکه بیشتر از یک سال و نیم می‌شود که هیچ فعالیت هنری انجام نداده است، توضیح داد: پیشنهاد خوبی نبوده که انگیزه ایجاد کند و شوری بوجود آورد. به هرحال اعتراضات اخیر شرایطی بوجود آورد که پیرو آن سینما تقریبا تعطیل شد و حداقل من نشنیده‌ام که در سینما و تلویزیون کار زیادی تولید شود. قبل از این اتفاقات هم پیشنهادهای زیادی داشتم اما بیشتر کارهایی تکراری، شعاری و غیرجذاب بودند این چند وقت هم کاری که برایم انگیزه ایجاد کند، نبوده ضمن اینکه شرایط اقتصادی سخت شده است.

به گزارش سینما اعتماد، او اظهار کرد: همه با هم یکی از عجیب‌ترین مقاطع را از نظر شرایط زندگی را سپری می‌کنیم. برای من هم چه از لحاظ کاری و چه اجتماعی، همه چیز سخت شده و هیچ روزنه امیدی نیست. بدتر این که نمی‌دانم شرایط درست می‌شود یا نمی‌شود!…

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی تفنگ سرپر (امرالله احمدجو) در ادامه عنوان کرد: طبیعی است که کار فرهنگی مخصوصا آثار تلویزیون و سینما، کارهای خوب و بدی را در سبد خود داشته باشد اما بیایید بررسی کنیم تا ببینیم چه می‌شود که تعداد کارهای متوسط روی پایین افزایش می‌یابد؟ اول از همه به محدودیت‌های موجود می‌رسیم و بعد اینکه آدم‌ها با سلیقه‌های مختلف اجازه کار کردن ندارد و فقط یک عده معدود می‌توانند یکسری کارهای خاص بسازند و حرف‌های خاص بزنند و طبیعی است که شرایط همین می‌شود.

حمیدرضا پگاه ادامه داد: به نظرم باید فضا باز شود تا همه سلیقه‌ها بتوانند کار کنند و بعد شرایط اقتصادی برای اینکه همه بتوانند کنار هم کار کنند، مهیا شود.

بازیگر فیلم این زن حرف نمی‌زند(احمد امینی) ادامه داد: کسانی که اختیارات دارند بیایند بگویند نگاهشان چیست و می‌خواهند چه کار کنند، چه برنامه و استراتژی دارند و این وضع تا کی می خواهد ادامه پیدا کند؟ همه بلا تکلیفند، این روزها در اجتماع همه با وجود اینکه با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، سر کار و زندگی‌اند ولی در سینما و تلویزیون، باید گفت رسما در تعطیلی به سر می‌بریم…

او اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که بازیگر، اول انتخاب می‌شود و بعد انتخاب می‌کند. من هم قطعا انتخاب‌هایی داشتم که مورد علاقه ام نبوده اما در آن دوره فکر می‌کردم بهترین انتخابم است و … امروز اما در این شرایط اقتصادی، یک سال و نیم را بدون کار گذارندن وحشتناک است.

بازیگر فیلم‌های دیدن این فیلم جرم است (حمیدرضا زهتابچیان) و صحنه جرم ورود ممنوع (ابراهیم شیبانی) در پایان گفت: درباره امید حرف زدن، خوب است اما به‌واقع بی‌مزه شده است و با این شرایط به کدام عقل سلیم می‌خواهیم امیدوار باشیم که به فکر باشد و راهکاری دهد و گره‌ای را باز کند؟ در این شرایط متاسفانه گره‌ها کور تر و کورتر می‌شود…

 کافه سینما می نویسد: تصویرِ بدون افقِ بازیگر سابقن پرکارِ سینما و صداوسیما، از آینده‌ی صنعت نمایش در کشور، حق با اوست، یا تنها یک دوران به‌پایان رسیده است؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها