کد خبر: 611395
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۰۰:۰۱
| |

سینما اعتماد:

عجیب درباره جولیا رابرتز/ زنی که عادت داشت ناخن‌های پایش را بِجَود

در نوامبر ۲۰۰۴ اسکلت ۹۰۰۰ ساله‌ی یک زن در بلغارستان کشف شد. باستان‌شناسان به خاطر دندان‌های بی‌نقصی که داشت، آن را جولیا رابرتز نامیدند.

عجیب درباره جولیا رابرتز/ زنی که عادت داشت ناخن‌های پایش را بِجَود
کد خبر: 611395
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۰۰:۰۱

جولیا رابرتز هنرپیشه هالیوود که قبلا در صنعت مد هم فعالیت بسیار زیادی داشته است از آن هنرپیشه هایی است که نقش و کاراکترش برای همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند.

به گزارش سینما اعتماد، او به خاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود ساخت.

۱. این هنرپیشه هالیوود دارای رگه‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی، ایرلندی، اسکاتلندی، و ولزی است.

۲. در نوامبر ۲۰۰۴ اسکلت ۹۰۰۰ ساله‌ی یک زن در بلغارستان کشف شد. باستان‌شناسان به خاطر دندان‌های بی‌نقصی که داشت، آن را جولیا رابرتز نامیدند.

۳. در کودکی عادت داشت ناخن های پایش را به جای کوتاه کردن با جویدن بکند. سال ۲۰۰۲ به Movieline گفت: من خیلی انعطاف‌پذیر بودم.

۴. در ۱۹۸۷، همراه لیام نیسن در Satisfaction بازی کرد. اگرچه این فیلم چندان موفق نبود، این دو عاشق یکدیگر شدند و با یکدیگر زندگی کردند. در آن زمان جولیا ۱۹ ساله و لیام ۳۵ ساله بود. یک سال بعد این دو از یکدیگر جدا شدند.

۵. روزی که قرار بود با کیفر ساترلند ازدواج کند، رابرتز که چند روز قبل پشیمان شده بود، همراه با جیسون پاتریک، بازیگر و دوست سابق ساترلند به دوبلین پرواز کرد. این دو رابطه‌ی خود را آغاز کردند اما در ۱۹۹۲ از هم جدا شدند.

۶. قبل از آن که در صحنه فیلمبرداری ظاهر شود، برای گریم شدن به پشت می‌خوابد. او می‌گوید این کار ظاهری آرام به چهره‌اش می دهد.

۷. این هنرپیشه هالیوود در ۳۷ سالگی و در ۲۸ نوامبر ۲۰۰۴ صاحب یک دوقلو شد، پسری به نام فینیوس مودر و دختری به نام هیزل مودر. پدر این بچه‌ها همسر دوم او، دنیل مودر است.

۸. پس از آن که جرج کلونی و براد پیت فهمیدند جولیا قرار است در فیلم یازده یار اوشن (۲۰۰۱) به آن‌ها بپیوندد، برای او یک کارت فرستادند که روی آن نوشته بود: شنیده‌ایم برای هر فیلم ۲۰ دلار می‌گیری. این کارت در واقع یک اسکناس ۲۰ دلاری بود. کار آن‌ها بامزه بود چون طبق گزارش‌ها جولیا برای هر فیلمی ۲۰ میلیون دلار کسب می‌کند.

۹. او اهنگی با عنوان Julia دارد که درباره‌ی او نوشته شده است. شانتال کرویازوک خواننده و ترانه‌سرای کانادایی، پس از دیدن او در یکی از رستوران‌های لس‌آنجلس این آهنگ را برای او نوشت.

۱۰. این هنرپیشه هالیوود عاشق خوردن خوراکی‌های سالم است و سبزیجات ارگانیک موردنیازش را از مغازه‌های نزدیک آپارتمانش در نیویورک خریداری می‌کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها