کد خبر: 610038
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۷:۳۵:۴۲
| |

این بازیگر چهل سال است در سینما دستمزدی نمی‌گیرد!

زری برومند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: هرگز برای هیچ نقشی وجهی دریافت نکردم و حتی در فیلم «عقاب‌ها» بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را هم خودم متقبل شدم.

این بازیگر چهل سال است در سینما دستمزدی نمی‌گیرد!
کد خبر: 610038
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۷:۳۵:۴۲

 زری برومند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که برای بازی در آثاری چون «کفش‌های میرزانوروز» و «عقاب‌ها» شناخته می‌شود، می‌گوید: هرگز برای هیچ نقشی وجهی دریافت نکردم و حتی در فیلم «عقاب‌ها» بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را هم از آنجایی که پروژه پول آنچنانی برای تولید نداشت خودم متقبل شدم.

به گزارش ایرنا زری برومند که این روزها مشغول بازی در نمایش کمدی خانه سالمندان بانوان به کارگردانی بهزاد محمدی است، افزود: اگرچه تئاتر سرآغاز فعالیت هنری‌ام بود اما هیچ برایم تفاوتی با سینما ندارد. از ۱۷ سالگی فعالیت هنری‌ام را شروع کردم. اصلا سینما را دوست نداشتم و ندارم و می‌خواستم دکتر شوم. تئاتر را زندگی می‌کنم و ایفای نقش در تئاتر را بیش از مقابل دوربین رفتن دوست دارم.

برومند می‌گوید در سینما به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم اما از همان ابتدا نقش‌های درام را خیلی خوب بازی می‌کردم و هرگز هم دوست نداشتم نقش کسی را بازی کنم. نقش درام را راحت‌تر بازی می‌کنم.

در هند هم بازی کردم

بازیگر محکومین با اشاره به فعالیت تئاتری خود در هند در سال‌های ۹۲ تا ۹۷ با نمایشی با عنوان بی‌گناه گفت: از آنجایی که زبان اردو می‌دانم به این کار دعوت شدم و پس از یک سال فعالیت دعوت برای یک مجموعه هندی را به دلیل این که دوست نداشتم بی‌حجاب بازی کنم قبول نکردم.

بازیگر محکومین و نمایش بازی اشکنک داره درباره برنامه‌های پیش روی خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: من بدون هدف وارد سینما شدم. از همان ابتدا هم هیچ هدفی نداشتم که الان بخواهم داشته باشم. سینما آن چیزی نبود که دنبالش بودم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها