کد خبر: 610008
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۳:۲۳:۱۷
| |

حمایت ویژه یک روحانی از اجرای یک تئاتر

این روحانی با حضور در تئاتر شهر به تماشای نمایش «دل لرزه» نشست.

حمایت ویژه یک روحانی از اجرای یک تئاتر
کد خبر: 610008
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۳:۲۳:۱۷

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با حضور در تئاتر شهر از نمایش «دل لرزه» که این روزها با حضور هنرمندان یزدی روی صحنه است، دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد شامگاه روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با حضور در تئاتر شهر به تماشای نمایش «دل لرزه» به کارگردانی مجتبی لاله زاری در کارگاه نمایش این مجموعه نشست.

مجتبی لاله زاری کارگردان و یکی از بازیگران این اثر نمایشی پس از پایان اجرای روز هشتم اردیبهشت ماه نمایش گفت: این نمایش محصول سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی استان یزد است که امشب گروه اجرایی مفتخر به میزبانی مدیریت این مجموعه در کارگاه نمایش تئاتر شهر است.

وی افزود: صادقانه می‌گویم که اگر حمایت‌ها و مساعدت‌های حجت الاسلام صداقت و همکارانشان نبود، اجرای این اثر نمایشی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز میسر نمی شد.

حجت الاسلام صداقت نیز پس از پایان اجرا با کارگردان و سایر عوامل اجرایی نمایش گفتگو و از آنها به پاس اجرای نمایش «دل لرزه» در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر قدردانی کرد.

نمایش «دل لرزه» به نویسندگی سیدعلی موسویان، کارگردانی مجبتی لاله زاری و بازی سیدمرتضی فخرموسوی، سعید خبیری ، امین دلپذیر، طاهره هنزایی، مجتبی لاله زاری تا روز سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه درکارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جواد ابویی در پی ماجرایی با هم محله‌ای خود درگیر می‌شود و او را به قتل می‌رساند. حاج مرسل وکیلی که کاندید شورای شهر هست، برای کسب رضایت خانواده مقتول تلاش می‌کند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها