کد خبر: 602537
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۶:۳۵:۰۷
| |

پالین کیل سوژه فیلم تارانتینو-تصویر

تارانتینو بارها به تمایل ساخت فقط ۱۰ فیلم در کارنامه‌اش و بازنشستگی از فیلمسازی در سن ۶۰ سالگی تاکید کرده است و به نظر می‌رسد «منتقد فیلم» آخرین ساخته‌ی سینمایی او باشد و پس از ساخت این فیلم به نوشتن کتاب یا احتمالاً سریال روی بیاورد.

پالین کیل سوژه فیلم تارانتینو-تصویر
کد خبر: 602537
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۶:۳۵:۰۷

 کوئنتین تارانتینو کارگردان و فیلمنامه‌نویس سرشناس آمریکایی ساخت جدیدترین فیلم خود را از پاییز آغاز خواهد کرد. طبق گفته برخی منابع، تازه‌ترین اثر تارانتینو که تا به این لحظه «منتقدِ فیلم» نام دارد، در هالیوود اواخر ۱۹۷۰ رخ می‌دهد و داستان آن حول یک شخصیت اصلی زن شکل می‌گیرد. گمان می‌رود «منتقد فیلم» تا حدی بر اساس شخصیت پالین کیل، منتقد آمریکایی نوشته شده باشد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، تارانتینو بارها به تمایل ساخت فقط ۱۰ فیلم در کارنامه‌اش و بازنشستگی از فیلمسازی در سن ۶۰ سالگی تاکید کرده است و به نظر می‌رسد «منتقد فیلم» آخرین ساخته‌ی سینمایی او باشد و پس از ساخت این فیلم به نوشتن کتاب یا احتمالاً سریال روی بیاورد.

تارانتینو در مصاحبه‌ای اینطور بیان کرده که «می‌خواهم از یک جایی به بعد فیلمسازی را کنار بگذارم چون فیلمسازها با بالا رفتن سن معمولاً افول می‌کنند. معمولاً بدترین فیلم‌های کارنامه فیلمسازها چهار فیلم آخرشان است […] نمی‌خواهم فیلمی بسازم که مردم بگویند "آه خدای من، این آدم هنوز در ۲۰ سال پیش سیر می‌کند." وقتی فیلمسازها کهنه می‌شوند اصلاً اتفاق قشنگی نیست.»

تصویر پالین کیل

PaulineKael-00

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها