حسین فردرو، برنامه‌ساز باسابقه صداوسیما:

تلویزیون گفت برنامه را تعطیل کنید چون مردم شاد شدند!

یکی از برنامه‌سازان باسابقه و قدیمی صداوسیما گفت: ما در پارک قیطریه برای اعیاد برنامه‌ای اجرا می‌کردیم که زنده یاد محمود جهان را هم دعوت کرده بودیم که ناگهان به ما گفتند برنامه را تعطیل کنید چون مردم در حال شادی و پایکوبی هستند! برنامه ما به خاطر شادی مردم تعطیل شد.

تلویزیون گفت برنامه را تعطیل کنید چون مردم شاد شدند!
کد خبر: 597805
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۱:۴۳:۴۰

حسین فردرو از برنامه سازان باسابقه و قدیمی صداوسیما در پاسخ به اینکه اکنون برای تلویزیون مشغول ساخت برنامه‌ای هستید؟ گفت: طی یک سال گذشته سه الی چهار طرح تلویزیونی ارائه داده‌ام اما درست وقتی به مرحله آغاز می رسد به دلایل نامعلومی انجام نمی ‌شود. به نظرم لیست سیاهی وجود دارد و من هم عضو آن شده ام.

به گزارش ایسنا، او افزود: این اتفاق نماد امنیتی ندارد؛ بلکه عده ای فرصت طلب و غیرمتخصص که محدودیت های متفاوت حاکم بر وضعیت سیما را بخاطر توجیه حضور خودشان مرتبا دامن می‌زنند، از رقابت با عوامل ورزیده، جوان یا باتجربه عاجز هستند ولی بر طبل محدودیت ها آنقدر می کوبند تا افرادی را هم که در لیست سیاهشان نیست، پشیمان از حضور و همکاری در سیما کنند و خودشان بدون توجه به میزان رضایت بیننده کارهایی کم رمق تولید کرده و خلاصه دور هم ارتزاق می کنند و مرتبا خدا را شکر می کنند. 

فردرو گفت: ما سالها پیش در ایران مخاطبان توده ای داشتیم؛ یعنی وقتی برنامه‌هایمان شب ها پخش می شد، از پنجره خانه که نگاه می کردیم به راحتی می توانستیم متوجه شویم که چقدر بیننده داریم. می‌دانستیم مردم چه برنامه هایی را نگاه می کنند بنابراین آمار مردم را داشتیم اما به مرور اتفاقات دیگری افتاد. تلویزیون کم بیننده شده و این حرف نادرستی است که می گویند تعداد زیاد شبکه ها موجب کم شدن بیننده ها شده است. جناب آقای برمهانی، لطفا از مدیران خود بپرسید که برنامه برند هر شبکه کدام است و بهترین برنامه آنها چند بیننده دارد؟

حسین فردرو در بخش پایانی صحبت هایش به خاطره ای قدیمی از یک برنامه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: با برادرم آقای محسن فردرو برنامه‌ای با عنوان جمعه ها با شبکه دو را داشتیم که برنامه پرتحول و پر بیننده ای بود و من خیلی دوستش داشتم. بعدها در دهه ۸۰ برنامه هایی نظیر «جنگ چرتکه» و «جنگ برای هم» را داشتیم. ما در برنامه واحد سیار داشتیم و مردم هم حضور پیدا می‌کردند. به قدری از آن برنامه استقبال شد که حد و حساب نداشت. ما در پارک قیطریه برای اعیاد برنامه ای اجرا می کردیم که زنده یاد محمود جهان را هم دعوت کرده بودیم که ناگهان به ما گفتند برنامه را تعطیل کنید چون مردم در حال شادی و پایکوبی هستند! برنامه ما به خاطر شادی مردم تعطیل شد و جالب است وقتی وسایلمان را جمع کردیم و در مسیر برگشت بودیم، مردم همچنان با همان موسیقی های محلی در حال شادی بودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها