کد خبر: 587958
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۶:۵۵:۳۱
| |

هشدار روزنامه جوان به هنرمندان؛ هر کس با امنیت بازی کند باید منتظر برخورد باشد

«جای هنرمند زندان نیست» محلی از اعراب ندارد

روزنامه جوان نوشت: جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد.

هشدار روزنامه جوان به هنرمندان؛ هر کس با امنیت بازی کند باید منتظر برخورد باشد
کد خبر: 587958
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۶:۵۵:۳۱

روزنامه جوان از بازداشت ترانه علیدوستی دفاع کرد و با بیان اینکه گزاره «جای هنرمند زندان نیست» محلی از اعراب ندارد به سایر هنرمندان هشدار داد کسی که با امنیت بازی کند باید منتظر برخورد باشد.

به گزارش جوان، جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد. کسی که کنشگری‌اش را روی موج شهرت هنری‌اش سوار کرده و از تخصص هنری‌اش برای تأثیرگذاری سوءاستفاده می‌کند، نمی‌تواند انتظار داشته باشد همین شهرت هنری برای او مصونیت قضایی بیاورد و با مردم عادی در برخورد قضایی متفاوت باشد. وقتی قرار است نقش امنیتی ایفا کنیم، هزینه‌های این بازی را هم باید بپردازیم و این شکل بازیگری ممکن است به لوکیشن زندان هم برسد. 

در ادامه این گزارش آمده است: نکته جالب دیگر در مــورد بازداشت ترانه علیدوستی پیرامون صفحه اینستاگرام اوست که بلافاصله پس از بازداشتش از دسترس خارج شد تا نهاد‌های امنیتی نتوانند به ارتباطات اینستاگرامی او دست پیدا کنند. رسانه‌ها می‌گویند این اقدام توسط خود اینستاگرام انجام شده است و اگر این خبر درست باشد، هماهنگی کامل این شرکت امریکایی با آشوبگران ایرانی را نشان می‌دهد. 

جوان سپس تاکید کرده است. طبعاً دیگر گزاره «جای هنرمند در زندان نیست» محلی از اعراب ندارد و یک بازیگر، باید پاسخگوی رفتار‌های آشوبگرانه خود باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها