کد خبر: 587390
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۹:۱۵:۳۰
| |

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید

بودجه بنیاد شهید ۳۷ درصد افزایش می‌یابد

رئیس بنیاد شهید از افزایش ۳۷ درصدی بودجه این بنیاد خبر داد.

بودجه بنیاد شهید ۳۷ درصد افزایش می‌یابد
کد خبر: 587390
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۹:۱۵:۳۰

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: در سال آینده رشد عمومی بودجه کشور در بخش جاری ۲۰ درصد و سهم بنیاد شهید تاکنون ۳۷ درصد است است؛ رشد بودجه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانگر توجه دولت و مجلس به این مجموعه است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدا و گلزار شهدا را دارد و افزون براین باید تمام برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها نیز حول محور ایثار و شهادت باشد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای خدمت به خانواده شهدا نباید تنها محدود به بنیاد شهید و امور ایثارگران بود بلکه باید از همه ظرفیت‌های محلی و قانونی برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهره برد.

وی اظهار داشت: وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا خدمت رسانی محترمانه به آنان است و اگر به هر دلیل امکان خدمت رسانی نباشد باید با بیان دلیل قانونی آنان را توجیه کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: هرچند تلاش شده بیشتر خدمات به صورت هوشمند به جامعه هدف ارائه شود، اما با این وجود، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها این وظیفه را دارند که برای ارائه خدمت به سراغ خانواده شهدا و ایثارگران بروند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها