کد خبر: 582677
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۰:۴۵:۳۹
| |

جانشین فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان مطرح کرد؛ «دوشنبه‌های تبیین»، برنامه بسیج برای کنترل ناآرامی‌های در مدارس

پایگاه‌های بسیج، سفارتخانه‌های امام زمان (عج) هستند

میرزاعلی سالاروند خصوص فعالیت‌های بسیج فرهنگیان در شرایط ناآرامی‌ها اخیر در مدارس توضیح داد: بسیج فرهنگیان در ساختمان مرکزی خود، حدود ۷ برنامه با عنوان «دوشنبه‌های تبیین» نظر گرفته‌ایم که هفتگی برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان مطرح کرد؛ «دوشنبه‌های تبیین»، برنامه بسیج برای کنترل ناآرامی‌های در مدارس
کد خبر: 582677
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۰:۴۵:۳۹

میرزاعلی سالاروند، جانشین فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش خصوص فعالیت‌های بسیج فرهنگیان در شرایط ناآرامی‌ها اخیر در مدارس توضیح داد: جهاد تبیین یکی از رسالت‌های بزرگ ماست. تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ابر دستگاهی مانند آموزش و پرورش نیاز به توجه ویژه دارد و در راستای این کار به کمک بسیج فرهنگیان در ساختمان مرکزی خود، حدود ۷ برنامه با عنوان «دوشنبه‌های تبیین» نظر گرفته‌ایم که هفتگی برگزار می‌شود و از اساتید برجسته کشور برای این موضوع دعوت می‌شود. 

او افزود: شرکت کنندگان در این برنامه از همه پایگاه‌های تابعه بسیج حوزه ستادی فرهنگیان هستند و این قدم کوچکی است که ما برداشته‌ایم و امیدواریم با نهادینه شدن جهاد تبیین به شرایط کمک کنیم. امیدواریم همه مراکز و واحدهای آموزشی ما اینگونه فعالیت‌ها را که زیاد هم دارند، ادامه دهند و بتوانیم مثمر ثمر باشیم. 

جانشین فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان امتیاز عضویت در بسیج را معنوی دانست و گفت:پایگاه‌های بسیج به تعبیری همه سفارتخانه‌های امام زمان (عج) هستند و حضور در این پایگاه‌ها موجب آرامش روانی می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها