کد خبر: 582378
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۷:۴۶
| |

انتقاد وطن امروز از کیفیت سریال‌های تلویزیونی؛ وضعیت حوزه نمایشی خوب نیست

روزنامه وطن امروز نوشت: کاهش میزان مخاطبان سریال‌های تلویزیونی در ماه‌های اخیر نیز نشان می‌دهد حوزه نمایشی تلویزیون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. پخش سریال‌هایی فاقد کیفیت حداقلی برای تلویزیون با انتقاد مخاطبان همراه شده و این انتقاد در رسانه‌ها نیز طرح می‌شود.

انتقاد وطن امروز از کیفیت سریال‌های تلویزیونی؛ وضعیت حوزه نمایشی خوب نیست
کد خبر: 582378
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ۱۳:۳۷:۴۶

روزنامه وطن امروز در گزارشی از افت کیفیت سریال‌های تلویزیونی انتقاد کرده و خواستار توجه بیشتر و نظارت و پیگیری مسئولان شده است.

به گزارش وطن‌ امروز،‌ کاهش کیفیت سریال‌های تلویزیونی در ماه‌های اخیر، یکی از مسائلی است که به صورت پرتکرار در رسانه‌ها مطرح می‌شود. با پخش هر سریال در ماه‌های اخیر، درباره مساله افت کیفیت و ضعف در حوزه آثار نمایشی به نسبت سال‌های قبل، پررنگ‌تر از همیشه در رسانه‌ها بحث می‌شود. مردم نیز از طرق مختلف انتقادهای خود را از این ماجرا نشان می‌دهند. کاهش میزان مخاطبان سریال‌های تلویزیونی در ماه‌های اخیر نیز نشان می‌دهد حوزه نمایشی تلویزیون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. پخش سریال‌هایی فاقد کیفیت حداقلی برای تلویزیون با انتقاد مخاطبان همراه شده و این انتقاد در رسانه‌ها نیز طرح می‌شود. 

در ادامه این گزارش با تاکید بر توجه بیشتر و نظارت و پیگیری مسئولان صداوسیما بر این مساله تاکید شده است:‌ طبیعی است که از همه آثار تولیدشده نمی‌توان انتظار استقبالی همرده «مختارنامه» یا دیگر سریال‌های تاریخی را داشت اما در همین تلویزیون در سال‌های نه‌چندان دور آثاری به‌روز و اجتماعی نیز تولید می‌شد که می‌توانست توجه عمده مخاطبان را جلب کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها