کد خبر: 581191
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۰۸:۵۹:۲۷
| |

توضیح یک کارگردان درباره دلیل وضعیت بحرانی سینما؛ مسئله نبود فیلم خوب نیست، مردم میل و حال سینما رفتن ندارند

مهدی صباغ‌زاده گفت: مسئله نبود فیلم خوب نیست، مردم نه میل و حال سینما رفتن دارند و نه شرایط اقتصادی مناسب است که مردم بتوانند برای فیلم دیدن هزینه کنند. تنها راهی که به ذهن من می‌رسد این است که صبر کنیم تا حال روحی جامعه کمی بهتر شود.

توضیح یک کارگردان درباره دلیل وضعیت بحرانی سینما؛ مسئله نبود فیلم خوب نیست، مردم میل و حال سینما رفتن ندارند
کد خبر: 581191
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۰۸:۵۹:۲۷

مهدی صباغ‌زاده (کارگردان و تهیه‌کننده سینما و عضو شورای صنفی نمایش)  اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا که کم‌کم سینما دوباره در تلاش بود که به روزهای عادی برگردد دوباره در دو ماه اخیر دچار یک بحران بزرگ شده‌ایم و مردم از فیلم‌های سینمایی استقبال نمی‌کنند و فروش آثار به حداقل رسیده است.

به گزارش ایلنا، صباغ‌زاده تصریح کرد: مشخص است که جامعه حال خوبی ندارد و در این وضعیت کم‌تر کسی به سینما رفتن فکر می‌کند و سینما هم فقط با استقبال مردم زنده است. در این وضعیت که حال روحی مردم خوب نیست از دست کسی کاری برنمی‌آید که بخواهیم چاره‌ای بیندیشیم.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: به نظر من مسئله نبود فیلم خوب نیست، مردم نه میل و حال سینما رفتن دارند و نه شرایط اقتصادی مناسب است که مردم بتوانند برای فیلم دیدن هزینه کنند، نمی‌توان مردم را به زور به سینما کشاند و تبلیغات و اکران فیلم‌های خوب هم نمی‌تواند راهگشا باشد؛ پس تنها راهی که به ذهن من می‌رسد این است که صبر کنیم تا آرامش به جامعه برگردد، حال روحی جامعه کمی بهتر شود، راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی مطرح شود تا بعد از آن بتوانیم به ادامه حیات سینما امیدوار باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها