کد خبر: 580018
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۰۹:۱۷:۰۱
| |

توجیه تهیه‌کننده «آتش‌سرد» درباره پخش صحنه خودکشی؛ خودکشی نبود، رویای خودکشی بود!

علی مهام گفت: آن صحنه که برخی به عنوان صحنه خودکشی از آن یاد می‌کنند، صحنه خودکشی نبود. در واقع یک رویا بود که در ذهن کاراکتر آقای فلاحی‌پور می‌گذشت.

توجیه تهیه‌کننده «آتش‌سرد» درباره پخش صحنه خودکشی؛ خودکشی نبود، رویای خودکشی بود!
کد خبر: 580018
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۰۹:۱۷:۰۱

تهیه‌کننده سریال «آتش‌سرد» به انتقادها از پخش صحنه خودشی در این سریال پاسخ داد.

به گزارش ایلنا،  علی مهام در پاسخ به این سوال که «در سریال شما یک صحنه خودکشی وجود دارد که شاید با توجه به رویکرد تلویزیون در برخورد با این صحنه‌ها، انتظار داشتیم که این صحنه سانسور شود اما به طور کامل پخش شد» گفت: آن صحنه که برخی به عنوان صحنه خودکشی از آن یاد می‌کنند، صحنه خودکشی نبود. در واقع یک رویا بود که در ذهن کاراکتر آقای فلاحی‌پور می‌گذشت، این شخصیت به دلیل درگیری‌های ذهنی چنین خوابی می‌بیند و به همین دلیل ما به عنوان عوامل تولید سریال و تلویزیون به عنوان پخش‌کننده هیچ کدام آن را خودکشی تشخیص ندادیم و بعد از پخش هم کسی به آن اعتراض نکرد و فقط دیدم که یک سایت به این موضوع اشاره کرده است.

او افزود: حتی در آن صحنه رویا شخصیت اصلی خنده به لب دارد در حالیکه اگر کسی قصد خودکشی داشته باشد، قطعاً نمی‌خندد. اگر این صحنه را از کلیت سریال جدا کنیم شاید در ظاهر بتوان به آن عمل، خودکشی گفت اما برای تحلیل یک صحنه در سریال باید قبل و بعد از آن را هم ببینیم و در این صورت است که متوجه می‌شویم، آنچه که در «آتش سرد» به تصویر کشیده شده، خودکشی نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها