مهران مدیری دوباره محبوب شد/ تمجید یک روزنامه از نحوه برخورد مدیران با برنامه‌ساز محبوب

همشهری نوشت: صبر و شکیبایی مدیران سیما در مواجهه با برنامه‌ساز محبوب منطقی بوده است.

مهران مدیری دوباره محبوب شد/ تمجید یک روزنامه از نحوه برخورد مدیران با برنامه‌ساز محبوب
کد خبر: 578623
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۲۰:۴۰:۳۵

در حالی که در هفته‌های اخیر مدیران صداوسیما و فعالان سیاسی اصولگرا به مهران مدیری به دلیل حمایت از اعتراضات مردمی حمله می‌کردند، حالا که او در ویدئویی از اظهارت قبلی‌اش عقب‌نشینی کرده دوباره محبوب حاکمیت شده است!

روزنامه وابسته به شهرداری تهران مدعی شده مدیران سیما در مواجهه با صحبت‌های «مجری و برنامه‌ساز محبوب» صبر و شکیبایی به خرج دادند و حالا نتیجه آن را گرفتند.

به گزارش همشهری، دیگر همه از ماجرای مهران مدیری و تلویزیون خبر دارند. بازیگر، کارگردان، مجری و برنامه‌ساز محبوب تلویزیون در دهه‌های 1380 و 1390 چندی پیش با انتشار ویدئویی خواستار عدم‌پخش حتی یک فریم از خودش در تلویزیون شد. این ویدئو که به سرعت ویرال شد، با واکنش‌های مختلفی مواجه شد. عده‌ای به مدیری خرده گرفتند که او دستمزد کارش را تمام‌وکمال از صداوسیما گرفته و حق اظهارنظر درباره اینکه تصویرش از تلویزیون پخش شود یا نشود را ندارد. بعد خبر آمد که مدیری از کشور خارج شده و به دوبی رفته و قصد بازگشت ندارد و با علم به اینکه دیگر به کشور برنمی‌گردد، چنین حرف‌هایی زده است، اما دوباره بعد از چند روز خبر رسید که مدیری به کشور بازگشته، اما پاسپورتش در بدو ورود ضبط شده است.

در روزهای بعد، خبری رسمی‌ درباره وضعیت مدیری یا سرنوشت پخش فصل جدید برنامه دورهمی - که کار تهیه و تولید آن تمام و به تلویزیون تحویل داده شده است - منتشر نشد. قرار بود قسمت‌های جدید این برنامه تلویزیونی همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول روی آنتن برود، اما در برنامه‌های پاییزی شبکه نسیم خبری از فصل جدید «دورهمی» نبود. همین موضوع نشان می‌داد که مدیران تلویزیون می‌خواهند سر فرصت درباره پخش شدن یا نشدن این برنامه از تلویزیون تصمیم بگیرند و قصد ندارند با شتاب‌زدگی بی‌گدار به آب بزنند. روز گذشته ویدئوی تازه‌ای از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شد که نشان داد صبر و شکیبایی مدیران سیما در مواجهه با صحبت‌های مدیری منطقی بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Shj ارسالی در
    پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱

    فقط سریالاش مثله برره و نقطه چین خوب بود، دورهمی درد دو قرون نمی خوره، کسی نگاه نمی کنه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها