کد خبر: 578589
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۴:۰۱
| |

سعید جلالی، نویسنده سینما و تلویزیون:

نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون محال است

نویسنده سینما و تلویزیون گفت: نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون کار آسانی نیست و تقریباً می‌توان گفت که عاشقانه نوشتن در تلویزیون کاری محال است.

نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون محال است
کد خبر: 578589
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷ ۰۸:۵۴:۰۱

سعید جلالی (نویسنده سینما و تلویزیون) که این روزها سریال «بی‌همگان» به قلم او در حال پخش از شبکه سه است، درباره روایت یک قصه عاشقانه در تلویزیون اظهار کرد: دامنه ممیزی در تلویزیون بسیار زیاد است و روایت قصه‌های عاشقانه در این رسانه تقریباً به سمت محال پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا، او افزود: آنچه که امروز شاهد هستیم و در حال پخش است ماکتی از آن فیلمنامه اولیه است که دلیلش هم بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانیم که این اتفاق به دلیل سانسور بیش از حد رخ داده است.

جلالی تصریح کرد: نوشتن قصه عاشقانه در تلویزیون کار آسانی نیست و تقریباً می‌توان گفت که عاشقانه نوشتن در تلویزیون کاری محال است.

جلالی درباره ممیزی‌های سریال «بی‌همگان» گفت: سانسور از همان مرحله ابتدایی که طرح را نوشتیم اتفاق افتاد و تا زمان پخش هم ادامه دارد. در واقع ممیزی به حدی است که زمان نگارش طرح سریال دیگری را نوشتیم و امروز سریال دیگری به پخش رسیده است. قطعاً کلیت سریال آسیب دیده و با آنچه که در ذهن نویسندگان بوده فاصله زیادی دارد چراکه حجم ممیزی بسیار بالا است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها