کد خبر: 578282
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۱:۴۰:۴۱
| |

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

از طریق مسجد هنرمند تربیت کنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد که از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم.

از طریق مسجد هنرمند تربیت کنیم
کد خبر: 578282
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۱:۴۰:۴۱

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: کانون‌های مساجد با معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب آنان به مساجد دارند.

به گزارش ایرنا سیدمهدی خاموشی اظهار کرد: کانون‌های مساجد انتخاب خوبی برای فعالیت‌های مختلف در عرصه مسجد هستند، یک زمانی تئاتر بچه های مسجد متشکل از  تئاترهای دینی و انقلابی برگزار می‌شد که تاثیر بسزایی گذاشت، ما امروز از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم.  

وی با بیان اینکه اکنون حوزه فناوری مطرح است، باید از این عرصه استفاده کنیم و کانون‌های مساجد می‌توانند در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشته باشند، گفت: از سوی دیگر در عرصه مدیریت انگیزه، یکی از مهمترین کارهای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌تواند اردو باشد، در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد.  

وی تصریح کرد: مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد، وظیفه ما این است که بچه های مسجد را با طراحی و برنامه ریزی دقیق به سمت و سوی مسجد و کانون‌ها جذب کنیم.  

خاموشی ادامه داد: کانون‌های مساجد می توانند دستاوردهای علمی و انقلابی را به نسل جوان در قالب فعالیت‌های اردویی معرفی کنند، نسل جوان که این دستاوردها را ببیند احساس غرور می‌کند.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها