کد خبر: 577125
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۱:۵۰:۳۷
| |

روزنامه اصولگرا: این سریال‌ها فورا باید ممنوع شوند

وطن‌امروز با انتقاد از پخش دو سریال «آنتن» و «شبکه مخفی زنان» نوشت: آیا پلتفرم انتشاردهنده محتوا که به چنین محتوای حساسیت‌برانگیز و سوگیرانه‌ای علم دارد، قادر به این نبود که زمانی مناسب‌تر و آرام‌تر را برای توزیع آن انتخاب کند؟

روزنامه اصولگرا: این سریال‌ها فورا باید ممنوع شوند
کد خبر: 577125
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۱:۵۰:۳۷

روزنامه اصولگرای وطن‌امروز خواستار توقف پخش دو سریال «آنتن» و «شبکه مخفی زنان» شد و تاکید کرد اکنون زمان پخش این سریال‌ها نیست.

به گزارش وطن‌امروز، با توجه به ناآرامی‌هایی که در پی برخی اعتراضات و اغتشاشات به موضوع حجاب در جامعه رخ داده است، بخشی از کاربران، پخش سریال‌های «آنتن» و «شبکه مخفی زنان» در این ایام را بنزینی روی آتش اعتراضات دانسته‌اند. این کاربران طی مطالبه‌ای در سامانه فارس من، این ۲ سریال را آثاری دانسته‌اند که با تمرکز بر موضوعاتی چون حجاب اجباری، اغتشاشات دانشجویی، تمسخر جبهه انقلاب، بی‌منطق خواندن مذهبیون و... در آتش اعتراضات می‌دمند و خواستار توقف پخش آنها شده‌اند. 

در ادامه این گزارش با اشاره به محتوای سریال آنتن تاکید شده است: چه بخواهیم و چه نخواهیم، دوگانه‌ای که در این سریال به تصویر کشیده شده، امروز در جامعه ما وجود دارد و گواه این ادعا، همین اعتراضات اخیر است اما آیا پلتفرم انتشاردهنده محتوا که به چنین محتوای حساسیت‌برانگیز و سوگیرانه‌ای علم دارد، قادر به این نبود که زمانی مناسب‌تر و آرام‌تر را برای توزیع آن انتخاب کند؟ زمانی که بتوانیم فارغ از هیجانات زودگذر و بدون نگرانی آتش‌بیار معرکه اعتراضات شدن، بنشینیم و درباره این دوگانه صحبت کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها