کد خبر: 576213
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۳:۲۰
| |

کارگردان نمایش «پدر»:

وضعیت تئاتر کشور بلاتکلیف است

کارگردان نمایش «پدر» که پیش از این در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته بود، وضعیت تئاتر و اجرای این اثر نمایشی را بلاتکلیف دانست.

وضعیت تئاتر کشور بلاتکلیف است
کد خبر: 576213
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۹:۳۳:۲۰

آروند دشت‌آرای، کارگردان نمایش «پدر» که پیش از تعطیلی‌های اخیر تئاتر، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، درباره وضعیت اجراهای باقیمانده این اثر نمایشی گفت: کاملاً در یک وضعیت معلق و مبهم هستیم و نمی‌دانیم وضعیت تئاتر و اجراهای نمایشی چگونه خواهد بود.

به گزارش مهر، وی اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیریت مجموعه تئاتر شهر همکاری کند تا بعد از بازگشایی مجدد مجموعه اجراها را ادامه دهیم. قرار است به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک بار دیگر اجراهای نمایش «پدر» متوقف شود که امیدواریم این توقف ایجاد نشود و با در نظر گرفتن تمهیدی از سوی مجموعه تئاتر شهر، اجراها را ادامه دهیم.

کارگردان نمایش «پدر» با اشاره به اینکه گروه‌های تئاتری از جمله گروه این اثر نمایشی متضرر شده‌اند، افزود: انتظار می‌رود بعد از بازگشایی مجدد تئاتر شهر بتوانیم تعداد اجراهایی را که تعهد داشتیم به صحنه ببریم.

این هنرمند عرصه تئاتر در پایان سخنان خود تأکید کرد: در شرایط این چنینی حوزه فرهنگ و هنر آسیب می‌بیند و شاهد تعطیلی سینما، تئاتر و کنسرت‌های موسیقی هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها