کد خبر: 574896
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۰۵:۱۰
| |

اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک در راه ایران/ هزینه و قیمت آن چقدر است؟

هزینه خرید اینترنت ماهواره‌ای 300 تا 400 دلار است. هزینه‌ای که هم بالاست هم اینکه ایران امکان انتقال وجه برای استفاده از این اینترنت را ندارد.

اینترنت ماهواره‌ای ایلان ماسک در راه ایران/ هزینه و قیمت آن چقدر است؟
کد خبر: 574896
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۰۵:۱۰

روز سه‌شنبه ایلان ماسک در واکنش به قطعی اینترنت در کردستان ایران اعلام کرده که می‌خواهد اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در اختیار ایرانیان قرار دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بامداد چهارشنبه، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد صادرات برخی تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای به ایران ممکن است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اما این اقدام با چند مانع اصلی روبروست؛ اولین نکته اینکه برای این کار اینترنت ایران باید از تحریم‌ها معاف شود.

نکته دوم اینکه پیش از این اعلام شده بود که اینترنت ماهواره‌ای برای فعالیت در هر کشوری، نیاز به مجوز دولت آن کشور دارد و مقامات ایران هم گفته بودند که فعالیت این اینترنت اگر هماهنگ با قوانین داخلی باشد.

جز این، هزینه خرید اینترنت ماهواره‌ای 300 تا 400 دلار است. هزینه‌ای که هم بالاست هم اینکه ایران امکان انتقال وجه برای استفاده از این اینترنت را ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    نه جدی می گی
    ولی چرت و پرتی میگی

  • شیخ محسن تاجیک ارسالی در
    شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱

    با درود بر آفریننده
    آن یگانه ی پاینده
    این کار دخالت در امور ایران فقط برای این است که دوباره ایران را و مردمش را افسار کنند تا به هر سمت و سو که میخواهند ببرند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها