تشویق ۱۲ دقیقه‌ای یک فیلم در جشنواره ونیز

فیلم «ارواح اینیشرین» ساخته جدید «مارتین مک‌دونا» پس از نمایش در جشنواره فیلم ونیز با تشویق بیش از ۱۲ دقیقه‌ای حاضران در سالن همراه شد.

تشویق ۱۲ دقیقه‌ای یک فیلم در جشنواره ونیز
کد خبر: 572733
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۱:۱۲:۱۶

همکاری مجدد «کالین فارل»، «برندون گلیسون» و «مارتین مک‌دونا» در مقام نویسنده و کارگردان برای نخستین بار پس از فیلم «در بروژ»، با استقبال گرم مخاطبان در جشنواره فیلم ونیز همراه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «ارواح اینیشرین» که اولین فیلم «مک دونا» پس از «سه بیلبورد خارج از میسوری» در جشنواره ونیز است، در پایان نمایش در بخش مسابقه اصلی ونیز با تشویق ایستاده بیش از ۱۲ دقیقه‌ای همراه شد که در جشنواره امسال بی‌سابقه بوده است.

داستان کمدی سیاه «مارتین مک‌دونا» فیلم‌ساز و نمایشنامه‌نویس مشهور بریتانیایی-ایرلندی در سال ۱۹۲۳ در جزیره اینیشرین اتفاق می‌افتد و داستان دو دوست پادریاک و کولم را دنبال می‌کند و وقتی کولم به طور ناگهانی و غیرمنتظره دوستی خود را به پایان می‌رساند، پادریاک در تلاش است این رابطه را ترمیم کند.

«مک‌دونا» در مصاحبه‌ای فیلم جدیدش را «داستان غم‌انگیز ساده جدایی دو جوان» توصیف کرد و اضافه کرد که یکی از دلایل اصلی نوشتن آن، بازگشت «کالین فارل» و «برندون گلیسون» بوده است چرا که از زمان ساخت فیلم «در بروژ» با آنها دوست بوده و همیشه امیدوار بوده که هیچ کس دیگری با آنها به عنوان زوج سینمایی کار نکند.

«ارواح اینیشرین» پس از نمایش در ونیز در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش گذاشته می‌شود و قرار است از تاریخ ۲۱ اکتبر به صورت محدود اکران شود.

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز از تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) آغاز شده و تا ۱۰ سپتامبر ( ۱۹ شهریور) در ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها