کد خبر: 570946
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۳:۱۷:۴۱
| |

شبکه‌ یک ۳ مدیرش را تغییر داد

شبکه‌ یک مدیران جدید گروه‌های «معارف»، »فرهنگ‌، تاریخ و هنر» و مدیر «آرشیو» خود را شناخت.

شبکه‌ یک ۳ مدیرش را تغییر داد
کد خبر: 570946
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۳:۱۷:۴۱

طی حکمی از سوی میثم مرادی بیناباج، مدیر شبکه‌ یک سیما، مجید هاشمی‌فرا به سمت مدیریت "گروه معارف اسلامی"، حجت احمدی‌زر به سمت "مدیریت گروه فرهنگ، تاریخ و هنر" و محمد علیزاده قمصری به سمت "مدیریت آرشیو" منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، در حکم انتصاب هاشمی‌فرا آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای سندتحول سازمان و ماموریت شبکه ضمن بازمهندسی و اتخاذ ایده‌های نو و هنرمندانه، بهره‌گیری بیش از پیش از محضر مراجع عظام، علما و کارشناسان فاضل و مجرب هم‌افزایی با ظرفیت‌های عظیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تقویت حضور تفکر عمیق دینی و انقلابی در ابتدای زنجیره تولیدات، در تعالی محتوایی و کیفی و اثربخشی پیام در برنامه‌های شبکه اهتمام ورزید و برنامه‌های موثری در ترویج مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم‌السلام بخصوص در موضوعات روز و مبتلا به جامعه در حوزه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی اسلام طراحی و تولید گردد.

در حکم انتصاب احمدی‌زر هم آمده است: انتظار می‌رود علاوه بر اهتمام به اجرای همه ارکان سند تحول؛ سه رکن اصلی رسالت سازمان صدا و سیما، ضمن بازمهندسی و تعالی محتوایی و کیفی برنامه‌ها، این گروه پرچم‌دار هویت‌محوری مبتنی بر زیست‌بوم متکثر و متنوع ایران اسلامی در دوره تحولی شبکه یک باشد.

حفظ و نگهداری علمی منابع، مجموعه‌سازی گنجینه ارزشمند آرشیو شبکه‌یک و پشتیبانی از منابع تولیدی و تامینی از جمله ماموریت‌های محمد علیزاده قمصری در حکم انتصاب است.

در پایان این حکم‌ها به طور جداگانه از زحمات و تلاش مدیران پیشین این بخش‌ها، محمدباقر تورنگ، گروه "معارف اسلامی"، امیر محمدی، گروه "فرهنگ، تاریخ و هنر"، و محمدباقر ایزدی مدیر "آرشیو" شبکه‌یک، تقدیر و تشکر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها