کد خبر: 569471
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۳:۴۷
| |

یک خبر رسمی از کمیته انتخاب فیلم ایرانی برای اسکار

معاون بین الملل و توسعه بازار خارجی بنیاد سینمایی فارابی گفت: اسامی نهایی اعضای کمیته انتخاب فیلم ایرانی برای شرکت در اسکار انتخاب و معرفی شده که همزمان با معرفی فیلم اعلام می‌شود.

یک خبر رسمی از کمیته انتخاب فیلم ایرانی برای اسکار
کد خبر: 569471
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۲:۰۳:۴۷

رائد فریدزاده با اعلام اینکه لیست افراد برای حضور در کمیته انتخاب نماینده ایران در موعد مقرر به آکادمی اسکار معرفی شده است، عنوان کرد: با تعامل خوبی که با خانه سینما شکل گرفت، فارابی اعضای پیشنهادی را در موعد قانونی تعیین شده به آکادمی اسکار اعلام کرده است.

روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به نقل از فریدزاده تاکید کرده: مطابق جدول زمان‌بندی کارهای اسکار  پیش خواهد رفت و اسامی منتشر شده در برخی از رسانه‌ها صرفا گمانه زنی‌های رسانه‌ای است و تا تائید نهایی اسامی از سوی آکادمی اسکار همچنان نمی‌توان از لیست اعلامی به عنوان اعضای قطعی کمیته نام برد.

مهلت معرفی نمایندگان منتخب کشورها برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۳، تا سوم اکتبر ۲۰۲۲ (۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱) است و کمیته اسکار کشورها تا این تاریخ فرصت دارند نماینده رسمی سینمای خود را به آکادمی اعلام کنند. سینمای ایران در حالی کمتر از ۵۰ روز فرصت دارد تا نماینده‌ای را برای شرکت در اسکار معرفی کند که برخی فیلم‌های دارای شرایط بهتر در پخش‌ بین‌المللی برای دریافت پروانه نمایش دچار مشکل شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها