در «اعتمادآنلاین» با زیرنویس فارسی ببینید:

وقتی خواننده گروه پینک فلوید بایدن را جنایتکار جنگی خواند/ راجر واترز: چین تایوان را محاصره نکرده، تایوان بخشی از چین است

راجر واترز خواننده گروه پینک‌فلوید در گفت‌وگویی روبه‌روی مایکل اسمرکونیش از شبکه سی‌ان‌ان نشست تا به پرسش‌هایی در مورد اجرای زنده‌‌اش با عنوان «این تمرین نیست» (This Is Not a Drill) پاسخ دهد، گفت‌وگویی که در نهایت- همان‌طور که انتظار می‌رفت- سمت‌وسوی دیگری گرفت.

کد خبر: 568388
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

راجر واترز خواننده گروه پینک فلوید در گفت‌وگویی روبه‌روی مایکل اسمرکونیش از شبکه سی‌ان‌ان نشست تا به پرسش‌هایی در مورد اجرای زنده‌‌اش با عنوان «این تمرین نیست» (This Is Not a Drill) پاسخ دهد، گفت‌وگویی که در نهایت- همان‌طور که انتظار می‌رفت- سمت‌وسوی دیگری گرفت.

واترز در این گفت‌وگو آنجا که در مورد نمایش تصویر جو بایدن در میان تصاویری از «جنایتکاران جنگی» در اجرا سوال می‌شود با انتقاد از حمله روسیه به اوکراین، بایدن را به خاطر دمیدن بر آتش این جنگ محکوم می‌کند. او این سوال را مطرح می‌کند که چرا ایالات متحده ولادیمیر زلنسکی را به مذاکره تشویق نمی‌کند تا دیگر نیازی به جنگ نباشد.

او در این گفت‌وگو در مورد چین هم صحبت می‌کند و از مجری می‌پرسد «اگر چینی‌ها در مکزیک و کانادا موشک اتمی می‌گذاشتند آمریکا چه کار می‌کرد؟» واترز بعد از تاکید مجری بر «محاصره تایوان توسط چین» پاسخ می‌دهد که چینی‌ها تایوان را محاصره نکرده‌اند و تایوان از سال ۱۹۴۸ در جامعه بین‌الملل بخشی از چین محسوب می‌شود.

دیدن نسخه‌ای کامل از این گفت‌وگو هر چند در زمان پخش (که مدت زیادی از آن نمی‌گذرد) با واکنش‌های منفی بسیاری همراه بود خالی از لطف نیست. این گفت‌وگو را با زیرنویس فارسی در اعتمادآنلاین ببینید.

.

دیدگاه تان را بنویسید