کد خبر: 545069
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۱:۳۰:۳۳
| |

«ویل اسمیت» عذرخواهی کرد

«ویل اسمیت» حمله و سیلی زدن به کمدین معروف در حین مراسم اسکار را خارج از حدود و خشونت از هر نوع را مخرب خواند.

«ویل اسمیت» عذرخواهی کرد
کد خبر: 545069
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۱:۳۰:۳۳

ویل اسمیت، پس از سیلی زدن به «کریس راک» روی صحنه نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، از این کمدین، آکادمی و بینندگان عذرخواهی کرد و گفت این حرکت نامناسب بوده و نشان دهنده مردی نیست که می خواهم باشم. 

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پیامدهای اتفاق مراسم اسکار در حالی ادامه یافته که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی حمله اسمیت روی صحنه را محکوم کرد و اعلام کرده تحقیقاتی را در این باره آغاز خواهد کرد. اسمیت در طول سخنرانی خود برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از آکادمی عذرخواهی کرد، که مشخصاً شامل عذرخواهی از «کریس راک» نبود.

«اسمیت» در پیامی که در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرد ضمن عذرخواهی نسبت به اقدام خود نوشت که به شوخی «کریس راک» در مورد همسرش، «جادا پینکت اسمیت» که آشکارا در مورد ریزش موی او به دلیل بیماری آلوپسی صحبت می‌کرد، «واکنش احساسی» نشان داده است و اضافه کرد: «خشونت در همه اشکالش مخرب است. رفتار من در مراسم اسکار شب گذشته غیرقابل قبول و غیرقابل توجیه بود. شوخی با خودم بخشی از کار است، اما شوخی در مورد وضعیت پزشکی همسرم برای من خیلی زیاد بود و من واکنش احساسی نشان دادم. می‌خواهم علناً از «کریس راک» عذرخواهی کنم، من خارج از حدود و اشتباه رفتار کردم. خجالت‌ زده‌ام و کارهایم نشان دهنده مردی نیست که می خواهم باشد. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست.»

اسمیت از آکادمی اسکار، تهیه کنندگان پخش تلویزیونی این مراسم، شرکت کنندگان، بینندگان و خانواده ویلیامز عذرخواهی کرد. «اسمیت» برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا  موفق به کسب جایزه اسکار ۲۰۲۰ در شاخه بهترین بازیگر مرد شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها