«وقت چیغ انار» به فریبورگ می‌رود

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود به سوئیس می‌رود.

«وقت چیغ انار» به فریبورگ می‌رود
کد خبر: 543738
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۲:۴۷:۵۹

فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته‌ی گراناز موسوی از فردا در جشنواره‌ی فیلم فریبورگ به رقابت با آثار سینمایی کشورهای دیگر می‌پردازد.

سی و ششمین دوره‌ی جشنواره فیلم فریبورگ از روز آینده ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین در سوییس برگزار می‌شود. فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» که محصول مشترک افغانستان، استرالیا، ایران و هلند است، در میان ۱۲ فیلم بلند بخش مسابقه‌ حضور دارد.

‎جشنواره فیلم فریبورگ رویدادی سالانه است که از پیشگامان کشف فیلم‌ها از آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا در اروپا به حساب می‌آید. 

 خورخه کوهن (آنگولا)، الینا دونی (آلبانی/سوییس)، صحرا مانی (افغانستان) و جیونا نازارو (ایتالیا/سوییس)  هیات داوران این دوره از جشنواره‌ی فیلم فریبورگ هستند.

قابل ذکر است گراناز موسوی نویسنده و کارگردان، بهیر وردک تهیه‌کننده، مهکام احمدی تهیه‌کننده‌ی اجرایی و جلال روحانی و امیرشاه تلاش دستیاران کارگردان، از عوامل فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» با حضور در جشنواره‌ی فریبورگ میزبان مخاطبان این فیلم سینمایی هستند.

 همچنین فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» به تهیه‌کنندگی مشترک بهیر وردک، گراناز موسوی، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر، همزمان با فریبورگ در جشنواره‌ی فیلم کرالا نیز که از امروز ۲۶ اسفند آغاز شده و تا ۵ فروردین در کشور هند ادامه دارد، به نمایش درمی‌آید.

عرفات فیض، الهام ایازی، اندرو کوییلتی، مرحوم حشمت‌الله فنایی، سعیده سادات، فرشته عالمی، امیرشاه تلاش، ذبیح غیاث، زیشان‌خان تلاش, مدینه نیازی بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد.

گفتنی است پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» توسط محمد اطبایی(مستقل‌های ایران) صورت گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها