کد خبر: 542240
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۲۸:۴۶
| |

آغاز اکران‌ مردمی «موقعیت مهدی»

آیین نمادین آغاز اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در مسجد امام رضا (ع) تهران برگزار شد.

آغاز اکران‌ مردمی «موقعیت مهدی»
کد خبر: 542240
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۲۸:۴۶

آیین نمادین آغاز اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در مسجد امام رضا (ع) تهران در خیابان کارگر جنوبی شب گذشته ۱۷ اسفند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی «عمار»، این مراسم که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران و اهالی مسجد برگزار شد، در کنار بلیت فروشی اختیاری، با خرید بلیت ۱ میلیون تومانی فیلم توسط یکی از مخاطبان فیلم همراه بود.

حجت غیب الله زاده مسئول اکران‌های مردمی «عمار» در حاشیه این مراسم با اشاره به ثبت بیش از ۳۰۰ درخواست اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرهای فاقد سینما در سه روز نخست از آغاز ثبت نام اظهار کرد: مراکز دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در صدر درخواست‌های اکران بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اکران‌های این فیلم همزمان با سینماهای سراسر کشور در شهرها و مناطق فاقد سینما آغاز شده است، گفت: هدف ما این است که به جریان سینمای انقلاب کمک کنیم و علاوه بر تسهیل فرآیند اکران در شهرهایی که فاقد سینما هستند ما نسبت به امر صیانت و امنیت فیلم‌ها هم مسئولیت داریم و متعهد هستیم

غیب الله زاده با اشاره به راه اندازی سامانه «سینما مردم» تصریح کرد: این سامانه از نظر کارکردی شبیه همان اکران‌های معمول سینمایی است که در کل سالن‌های کشور اتفاق می‌افتد، البته با تفاوت‌هایی مختص به شیوه اکران خودمان.

وی در پایان با اشاره به بلیت فروشی اختیاری در اکران‌های مردمی «عمار» و فلسفه این امر گفت: هزینه بلیت در مراکز استان، روستا، شهرهای کوچک و بزرگ نرخ فرق می‌کند، مثلاً در روستا نسبت به شهرهای بزرگ‌تر با شهرهایی که متوسط جمعیت‌شان کمتر است فرق دارد.

علاقه مندان جهت ثبت درخواست اکران مردمی فیلم موقعیت مهدی به سایت ekranmardomi.Ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها