کد خبر: 537621
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۳:۴۹
| |

جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما:

فضای تولیدات کودک و نوجوان نابرابر است

رئیس سازمان صداوسیما گفت: الگوی تولید نوشت افزار باید در تولیدات پویانمایی، سینمایی و سایر محصولات مرتبط با کودک و نوجوانان به کار گرفته شود تا رشد و نفوذ بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

فضای تولیدات کودک و نوجوان نابرابر است
کد خبر: 537621
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۳:۴۹

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به بهانه دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری به فعالان این صنعت، با بیان اینکه فضای تولید محصولات کودک و نوجوان نابرابر است گفت: کشورهای جریان سلطه با استفاده از نفوذ فرهنگی و رسانه‌ای خود، در طول ده‌ها سال خود را بر فضای فرهنگی جهان مسلط کرده‌اند. تولید نوشت‌افزار و تولیدات فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان بسیار ارزشمند است.

به گزارش مهر، وی گفت: اقداماتی که تاکنون در این باره صورت گرفته، بسیار ارزشمند است و می‌توان امیدوار بود ابعاد و گستره آن بیش از این گسترش پیدا کند.

جبلی الگوگیری از فعالیت‌های صورت گرفته در تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به دیگر حوزه‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: الگوی تولید نوشت‌افزار باید در تولیدات پویانمایی، سینمایی و سایر محصولات مرتبط با کودک و نوجوانان به کار گرفته شود تا رشد و نفوذ بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما شکل‌گیری چرخه تولید و توزیع را لازمه ارتقای سطح تولیدات فرهنگی دانست و گفت: صدا و سیما به عنوان یکی از مهم‌ترین حلقه‌های این چرخه موظف است نقش فعالی در تبلیغات و معرفی تولیدات داشته باشد.

آئین پاسداشت دهمین سال آغاز جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و رونمایی از پیام مقام معظم رهبری خطاب به فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی، یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها