کد خبر: 535771
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۳:۴۶:۱۴
| |

جی‌جی آبرامز و استیون کینگ با هم سریال می‌سازند

جی‌جی آبرامز سریالی را بر اساس رمان پرفروش «بیلی سامرز» اثر استیون کینگ می‌سازد.

جی‌جی آبرامز و استیون کینگ با هم سریال می‌سازند
کد خبر: 535771
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۱۳:۴۶:۱۴

شرکت بد روبات متعلق به جی‌جی آبرامز در حال مذاکره برای ساخت سریالی کوتاه بر اساس رمان پرفروش «بیلی سامرز» نوشته استیون کینگ است.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اد زویک و مارشال هرسکوویتز برای اقتباس این رمان به سریال انتخاب شده‌اند و زویک قرار است روی صندلی کارگردانی هم بنشیند. این سریال به زودی به استریمرها و شبکه‌های کابلی برتر برای خرید حقوق پخش ارایه می‌شود.

بد روبات و کینگ قبلاً هم در پروژه‌های «داستان لیزی»، «کسل راک» و «۱۱.۲۲.۶۳» همکاری کرده بودند.

داستان «بیلی سامرز» درباره یک تیرانداز سابق نیروی دریایی ایالات متحده است که بعداً تبدیل به آدمکش شده و حالا می‌خواهد پیش از بازنشسته شدن از این کار، یک قرارداد سودمند انجام دهد. برای این قرارداد، او باید وانمود کند نویسنده است تا بتواند خودش را در شهری ساکت جا کند و به هدفش دسترسی پیدا کند اما هدف او یعنی جوئل آلن هم خودش آدمکش است. به زودی، بیلی که فقط قرارداد کشتن آدم‌های به باور خودش بد را قبول می‌کند، نسبت به کسی که استخدامش کرده هم مشکوک می‌شود.

کینگ در مصاحبه‌ای که در ماه مه درباره اقتباس رمان «داستان لیزی» داشت گفته بود کتابی که نوشته طولانی است، اما سرویس‌های استریمینگ این فرصت را فراهم می‌کنند تا داستان با ظرافت‌ها و جزییات بیشتری بیان شود.

وی گفته بود: کار کردن روی یک سریال کاملاً غوطه‌ورکننده است و اگر آدم وقت کافی برایش صرف کند، دلش می‌خواهد جان و دلش را صرف آن کند. آدم می‌خواهد داستانی را تعریف کند و باید شجاع باشد و شجاعت همیشه از صحیح بودن سیاسی یا محتاط بودن بهتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها