کد خبر: 529533
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۸:۳۲
| |

سخنرانی تیرداد ذوالقدر در چهارمین بازار کتاب هنری بن‌گاه

تیرداد ذوالقدر روز جمعه، دهم دی ماه که نشست پایانی چهارمین بازار کتاب هنری بن‌گاه هم هست، درباره کتاب «املاک: فراسوی طرح‌های سنتی هنر و اعیانی‌سازی» سخرانی می‌کند.

سخنرانی تیرداد ذوالقدر در چهارمین بازار کتاب هنری بن‌گاه
کد خبر: 529533
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۳:۳۸:۳۲

آخرین نشست چهارمین بازار کتاب هنری بنگاه ساعت ۱۴روز جمعه، ۱۰ دی در آواپلت (آواسنتر) برگزار می‌شود. در این نشست که با همکاری لیلا ناظمیان گردآوری شده، تیرداد ذوالقدر،  کیوریتور از کتاب «املاک: فراسوی طرح‌های سنتی هنر و اعیانی‌سازی» می‌گوید.  

این شامل مقالاتی درباره پروژه «املاک» تیرداد ذوالقدر است. املاک پروژهای کیوریتوریال و درازمدت است که مجموعه‌ای از رویدادهای عمومی، آثار هنری و سمینارهای دانشگاهی را در بر می‌گیرد.

بازار کتاب هنری بن‌گاه در هر دوره میزبان گفت‌وگو، کارگاه و نمایش آثاری با محوریت نشر هنری است تا فضایی برای تعامل میان ناشران، هنرمندان و علاقه‌مندان کتاب‌ فراهم کند. هنرمندان، ناشران هنری، گالری‌ها، طراحان و عرضه‌کنندگان‌محصولات فرهنگی و استودیوهای چاپ و گرافیک با آثاری از جمله کتاب مجله، کتاب هنرمند، کتاب عکس چاپ‌های دستی، آثاری با نسخه‌های محدود از هنرمندان، محصولات فرهنگی و پروژه‌های تحقیقاتی و کیوریتوریال در آن شرکت می‌کنند.

در کنار برگزاری کارگاه و نمایش آثاری با محوریت نشر هنری، باید به اختصاص فضایی برای نمایش پروژه‌های کیوریتوریال- پژوهشی یا اجرا و برگزاری نشست‌های تخصصی اشاره کرد. این نشست‌ها به صورت حضوری در طبقه هشتم آوا پلت (آوا سنتر)  برپا اما به منظور تسهیلات بیشتر، همزمان به صورت آنلاین از طریق برنامه زوم و صفحه اینستاگرام بن‌گاه نیز پخش می‌شوند. 

بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده داخلی در این دوره حضور دارند و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا به صورت مجازی و در بخش برنامه‌های بازار از جمله گفت‌وگو و سخنرانی شرکت‌ می‌کنند.

چهارمین بازار کتاب هنری بن‌گاه با حمایت مالی «آوا پلت» (آوا سنتر)، «استودیو تهران»، «زمینه»، «گالری اینفو»، «درز» و «پیوست» صورت گرفته و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ روزهای هفتم تا دهم دی ماه در طبقه هشتم مجموعه «آوا پلت» (آوا سنتر) واقع در منطقه اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش پذیرای علاقه‌مندان است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها