کد خبر: 526728
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۱:۱۴:۲۸
| |

فروش 10 میلیون دلاری «داستان وست‌ساید» در 4 روز

«داستان وست‌ساید» ساخته جدید استیون اسپیلبرگ کارش را با فروش ناامید کننده 10 میلیون دلاری در گیشه آغاز کرد.

فروش 10 میلیون دلاری «داستان وست‌ساید» در 4 روز
کد خبر: 526728
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۱:۱۴:۲۸

اعتمادآنلاین| فیلم «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ که بازسازی فیلم موزیکال و مشهور کلاسیک دهه 1950 است، در باکس آفیس آمریکا با شکست سختی روبه رو شد و از نمایش در 2829 سالن سینما در اولین آخر هفته اکرانش تنها 10.5 میلیون دلار کسب کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، این فیلم که محصول دیزنی و قرن بیستم است و با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده، جمعه و پنجشنبه شب گذشته 4.1 میلیون دلار و شنبه 3.8 میلیون دلار فروخت.

هر چند یکی از دلایل این فروش به زمان اکرانش مرتبط است که با فاصله نامناسبی از سال نو راهی سینماها شده اما در در هر حال شروعی ناامید کننده برای فیلمی است که منتقدان آن را یکی از فیلم‌های خوب سال خواندند. شاید گفته شود فیلم موزیکال برای دوران کرونا مناسب نیست اما چند ماه پیش برادران وارنر فیلم موزیکال «در ارتفاعات» را راهی سینماها کردند که کارش را با فروش 11.5 میلیون دلاری آغاز کرد.

با وجود این هنوز نشانه‌های مثبتی برای اکران فیلم‌های خانواده محور وجود دارد و «انکانتو» یا «افسون» دیزنی همچنان مخاطبان خود را دارد و پس از 2 تعطیلات آخر هفته که در رتبه اول بود، این هفته با فروش 9.4 میلیون دلار از نمایش در 3750 سالن سینما به رتبه دوم سقوط کرد. این انیمیشن تاکنون فروشی 71 میلیون دلاری در آمریکا و فروشی 150 میلیون دلاری در سطح جهان را ثبت کرده است.

«شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ» سونی نیز همچنان گزینه محبوب تماشاگران مرد است و در چهارمین هفته اکرانش با فروش 7.1 میلیون دلار جایگاه سوم گیشه را به خود اختصاص داده و در مجموع فروشش را از ابتدا تاکنون به رقم 112 میلیون دلار رسانده است.

جایگاه چهارم را نیز «خانه گوچی» با فروش 4 میلیون دلاری کسب کرد و مجموع فروشش در آمریکا را به 41 میلیون دلار رساند.

«ابدی‌ها» از دیزنی و مارول نیز با فروش 3.1 میلیون دلار از نمایش در 3030 سالن سینما فیلم پنجم از نظر فروش شد. این فیلم تا امروز 161 میلیون دلار در آمریکا فروخته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها