موفقیت‌های بین‌المللی وقت چیغ انار ادامه دارد

نمایش فیلم سینمایی «وقت چیغ انار» ساخته‌ی گراناز موسوی با موفقیت در عرصه های بین المللی همچنان ادامه دارد.

موفقیت‌های بین‌المللی وقت چیغ انار ادامه دارد
کد خبر: 525945
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| این فیلم سینمایی که محصول افغانستان،استرالیا،ایران و هلند است در اولین نمایش جهانی در سی و‌ چهارمین جشنواره فیلم توکیو به نمایش در آمد و‌پس از آن در چهل و پنجمین جشنواره فیلم سائوپولو و شصت و هشتمین جشنواره فیلم سیدنی به روی پرده رفت.

به گزارش اعتماد آنلاین ، «وقت چیغ انار» که تهیه کنندگی آن را بهیر وردک، گراناز موسوى، کریستین ویلیامز و مرضیه وفامهر به طور مشترک برعهده دارند در چهاردهمین دوره‌ی جایزه‌ی سینمای آسیا پاسیفیک نامزد جایزه‌ی بهترین فیلم کودک و‌ جوان شد.

این اثر سینمایی همچنین در دو‌ جشنواره‌ی رده الف جهانی، بیست و پنجمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در استونی و پنجاه و دومین جشنواره فیلم هند در گوآ نیز به نمایش درآمده است.

گفتنی است نهمین جشنواره‌ی فیلم باستائو در قزاقستان در آذر ماه نیز این فیلم را در برنامه‌ی خود داشت.

وقت چیغ انار

«وقت چیغ انار» در ادامه‌ی حضور بین‌المللی خود در رویدادهای معتبر جهانی، از طرف کشور استرالیا به عنوان نماینده‌ی خود در نود و‌ چهارمین جایزه‌ی اسکار معرفی شده که فهرست فیلم های انتخاب اولیه با عنوان شورت لیست، در روز سه شنبه 30 آذر و در شب یلدا اعلام خواهد شد. فیلم «وقت چیغ انار» به طور رسمی به هفتاد و‌ نهمین دوره جوایز گلدن گلوب هم ارائه شده که نامزدهای این جایزه نیز روز دوشنبه 22 آذر اعلام خواهند شد.

وقت چیغ انار

این فیلم سینمایی تاکنون بازخوردهای مثبتی در رسانه‌های معتبر جهانی داشته است. نشریات معتبر سینمایی جهان مانند ورایتی، اسکرین اینترنشنال، فیلم وردیک و ... نقدهای مثبتی درباره‌ی «وقت چیغ انار» منتشر کرده‌اند.

قابل ذکر است که پخش بین‌المللی «وقت چیغ انار» توسط محمد اطبایی(مستقل‌های ایران) صورت گرفته است.

وقت چیغ انار

عرفات فیض، الهام ایازی، اندرو کوییلتی، مرحوم حشمت‌الله فنایی، سعیده سادات، فرشته عالمی، امیرشاه تلاش، ذبیح غیاث، زیشان‌خان تلاش, مدینه نیازی بازیگران این فیلم سینمایی هستند، همچنین حسیبا ابراهیمی نیز در این فیلم حضوری افتخاری دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها