بازیگر فیلم سینمایی «من ترامپ نیستم»:

بدشانس‌ترین بازیگر سینما هستم/از امروز به «خانه پرتغالی ها» برمی‌گردم

بازیگر فیلم سینمایی «من ترامپ نیستم» گفت: دروغ است اگر بگویم دلم برای بازیگری در سینما لک نزده است، شاید همچنان باید منتظر بمانم تا شاید یک کارگردان یاد من افتاده و به این پیرمرد نقشی بدهد، اما این عشق ارزش صبر کردن دارد. فقط این را بگویم که من بازیگر بدی نیستم و ارزش ریسک کردن دارم. 

بدشانس‌ترین بازیگر سینما هستم/از امروز به «خانه پرتغالی ها» برمی‌گردم
کد خبر: 524648
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ۰۸:۴۶:۵۲

اعتمادآنلاین| رضا فیاضی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه عالی هستم و هیچ اثری از بیماری در من نمانده است، دوره نقاهتم به طور کامل تمام شده و تست آخر کرونایم نیز منفی شد و می‌توانم سر کار خودم باز گردم.

به گزارش میزان،وی در همین راستا ادامه داد: تمامی دوران نقاهت خود را در کیش سپری کردم، متاسفانه کرونای من باعث شد تا همسرم نیز به این بیماری مبتلا شود اما خدا را شکر می‌کنم که امروز هر دو ما در سلامتی کامل به سر می بریم. در ابتدا به من گفتند که بیماری‌ام کمرنگ است اما این را به خاطر روحیه‌ام می‌گفتند، من به نوع حاد بیماری مبتلا شده بودم و همین باعث شد تا چندین روز در بیمارستان بستری شوم اما به لطف خدا و دعای مردم توانستم از این مهلکه نجات پیدا کنم.

بازیگر سریال «زی زی گولو» ابتلا به کرونای خود را حاصل سهل انگاری خودش دانست و افزود: من با توجه به اینکه دو دوز واکسنم را زده بودم مغرور بودم، خیال می‌کردم که دیگر هیچگاه کرونا نمی گیریم و به همین دلیل دیگر ملاحظات قدیم را تکرار نمی‌کردم.


وی در همین رابطه ادامه داد: همین بی ملاحظگی و گاها نزدن ماسک در جمع باعث شد تا این بیماری به سراغم بیاید، من نزدیک به دو سال در پروژه ها و شهرهای مختلف کار می‌کردم و به همین دلیل مطمئن بودم که بعد از گذر از دوران اوج کرونا دیگر به این بیماری مبتلا نمی‌شوم اما تصورم کاملا غلط بود.

فیاضی افزود: من اشتباه بزرگی انجام دادم و از آن پشیمانم. به همین دلیل از مردم خواهش می‌کنم تا ریشه کن شدن قطعی بیماری به هیچ عنوان اشتباه مرا تکرار نکنند زیرا هزینه های جبران ناپذیری به همراه دارد. این روزها از سویه جدید کرونا اخباری منتشر شده است، بدون شک اگر این مساله را جدی نگیریم بار دیگر کشور با بحرانی تازه روبرو خواهد شد.

بازیگر فیلم «من ترامپ نیستم» از بازگشت خود به سریال «خانه پرتغالی ها» خبر داد و افزود: به امید خدا از امروز سر پروژه حاضر خواهم شد، در حال حاضر منتظر دریافت بلیت هستم تا بتوانم از کیش راهی تهران شده و بار دیگر به پروژه ملحق شوم.

وی درباره کم رنگ شدن حضورش در سینما افزود: متاسفانه امسال هم کاری در سینما ندارم، با وجود اینکه در تلویزیون و عرصه نمایش خانگی پر کار هستم اما سینما برایم جایگاه خاصی دارد، سینما زبانی بین المللی است که هر بازیگری با تمام وجود می خواهد در آن حضور پررنگی داشته باشد.

این بازیگر و نویسنده در همین راستا ادامه داد: من بدشانس‌ترین بازیگر سینما هستم، سالها سینما کار کردم، چندین اثر را بازی کردم که متاسفانه هیچکدام اکران نشد، تا چه حد می‌توان بدشانس بود، شاید اگر آن آثار پخش می‌شدند امروز من حضور متفاوت تری در سینما داشتم. سبز کوچک، گزارش مریم، یوسف و حور از جمله آثار سینمایی هستند که در آنها نقشهای متفاوتی بازی کرده‌ام که اگر اکران می‌شدند اتفاقات بهتری در سینما برایم رخ می‌داد اما هیچگاه اینگونه نشد.

وی از عشق خود به بازیگری سینما گفت و افزود: گاهی فکر می‌کنم که اکثر کارگردانان جوان سینما با من خاطره های فراوانی در دوران کودکی‌شان دارند، آن زمان من بازی می کردم و آنها کودک بودند، چه اتفاقی می‌افتد که به یکباره یکی مثل من کنار گذاشته می شود، شاید آن جریان انحصاری بودن سینما و حضور تعداد محدودی بازیگر درست باشد زیرا غیر از این دلیل دیگری را نمی توانم متصور شوم.

فیاضی خاطرنشان کرد: دروغ است اگر بگویم دلم برای بازیگری در سینما لک نزده است، شاید همچنان باید منتظر بمانم تا شاید یک کارگردان یاد من افتاده و به این پیرمرد نقشی بدهد، اما این عشق ارزش صبر کردن دارد. فقط این را بگویم که من بازیگر بدی نیستم و ارزش ریسک کردن دارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها