کد خبر: 523961
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۳:۵۰:۵۰
| |

تولید کارخانه کاغذ مازندران به کمترین میزان رسید/ تغییر مدیریت، ضربه آخر را زد

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا گفت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران به طور کامل تعطیل نشده است، بلکه خط تولید آن کم‌کار شده است.

تولید کارخانه کاغذ مازندران به کمترین میزان رسید/ تغییر مدیریت، ضربه آخر را زد
کد خبر: 523961
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۳:۵۰:۵۰

اعتمادآنلاین| احمد شریفان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا د درباره تعطیلی کارخانه کاغذ مازندران اظهار داشت: کارخانه چوب و کاغذ مازندران تعطیل کامل نشده است بلکه خط تولید آن با فعالیت کم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 60 هزار تن کاغذ روزنامه را دارد، متذکر شد: اینکه عنوان شود کارخانه کلا تعطیل شده درست نیست، چرا که لاینر و کرافت آن در حال فعالیت است. اما بخش تولید روزنامه ضعیف شده است. دلیل این امر هم کم لطفی‌هایی است که بخش جنگل‌ها و مراتع موجب آن شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا خاطر نشان کرد: تغییر مدیریت این کارخانه هم از دیگر علل کم‌رونق شدن تولید آن است. هرچند اطلاع دقیقی از میزان تولید آن ندارم، اما فعلا لاینر و کرافت در حال تولید است.

شریفان با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت 30 تا 60 هزار تن را دارد، اما مواد اولیه موجود نیست و نوسانات ارز و تامین خمیر مشکل‌ساز است، گفت: پیش از این کارخانه چوب و کاغذ مازندران 20 هزار تن تولید داشت، اما فعلا یک لاین در حال تولید است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با ورود به موقع مسئولان کشور از ورود ضربه‌های جبران ناپذیر ممانعت شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها