کد خبر: 523685
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۴:۴۱:۴۶
| |

مسکو ادعاها مبنی بر قصد روسیه برای حمله به اوکراین را رد کرد

سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه، ادعاهای اخیر برخی منابع یا مقامات واشنگتن و کی‌یف مبنی بر اینکه روسیه قصد حمله به اوکراین را دارد، تنش زا عنوان کرد و گفت: کشورهایی تلاش دارند روسیه را به عنوان تهدید کننده روند حل و فصل مسائل دونباس و اوکراین معرفی کنند.

مسکو ادعاها مبنی بر قصد روسیه برای حمله به اوکراین را رد کرد
کد خبر: 523685
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۱۴:۴۱:۴۶

اعتمادآنلاین| دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استقرار نیروهای نظامی روسیه در سرتاسر خاک کشور برای تهدید کسی نیست و نباید کسی را نگران کند.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: روسیه با نگرانی طرف هایی که به کی یف برای تقویت نیرو کمک می کنند را زیر نظر دارد.

دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه به گزارش رسانه های غربی مبنی بر اینکه گفته می شود مسکو در حال آماده شدن برای حمله به اوکراین از سه جبهه خاک کریمه، بلاروس و از سرزمین اصلی است ، گفت:

یک موج تبلیغ اطلاعاتی هدفمند تلاش دارد فدراسیون روسیه را به عنوان تهدید کننده روند حل و فصل مسائل با اوکراین معرفی کند.

پسکوف گفت: روند اقدامات و تحرکات تحریک آمیز در اوکراین با استفاده از تسلیحات ناتو رو به افزایش است که این موضوع نقض توافقنامه مینسک محسوب می شود.وی در عین حال تاکید کرد که هرگونه جابجایی نیروهای روسیه در داخل خاک روسیه تهدیدی ایجاد نمی کند و نباید سوالی را ایجاد کند.

در یکی دو روز اخیر، برخی رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات اطلاعاتی امریکا و اوکراین اعلام کردند که روسیه قصد دارد اواسط زمستان سال جاری به اوکراین حمله کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها