کد خبر: 522677
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۸:۳۷
| |

علی سرتیپی، رئیس کانون پخش‌کنندگان سینما:

اکران «گشت3» به نفع تمام سینماست

علی سرتیپی تهیه کننده با سابقه سینما و رئیس کانون پخش کنندگان در رابطه با اکران فیلم «گشت3» گفت: اکران فیلم «گشت3» یک اتفاق بسیار خوبی بود و نمایش این فیلم در کنار سایر آثار سینمایی، می‌تواند رونق مجددی به سینما دهد و در کل به نفع مجموعه و خانواده سینما باشد.»

اکران «گشت3» به نفع تمام سینماست
کد خبر: 522677
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ۱۷:۰۸:۳۷

اعتمادآنلاین| علی سرتیپی تهیه کننده با سابقه سینما و رئیس کانون پخش کنندگان در رابطه با اکران فیلم «گشت3» گفت: « اکران فیلم «گشت3» یک اتفاق بسیار خوبی بود و من از وزیر ارشاد، رئیس سازمان سینمایی و تمام دوستانی که سعی و تلاش کردند تا این مشکل رفع شود، تشکر می کنم. زیرا توقیف یک فیلم همزمان با شروع کار دولت جدید اقدام زیبایی نبود و نمایش این فیلم در کنار سایر آثار سینمایی، می تواند یک رونق مجددی به سینما دهد و در کل به نفع مجموعه و خانواده سینما باشد.»

این سینماگر معتبر همچنین ادامه داد: «از روز گذشته که اکران «گشت3» قطعی شد، واقعا شور و حال بسیاری برای دست اندرکاران سینما مخصوصا سینمادارها به وجود آمده و الان سینماهای زیادی مشتاق شدند تا سالن هایشان را باز کنند و امیدوارم این روند و این روحیه در آینده نیز همچنان ادامه پیدا کند.»


علی سرتیپی که سابقه پخش کنندگی چندین فیلم اصغر فرهادی را دارد، در پاسخ به این پرسش که آیا همزمان شدن نمایش دو فیلم «قهرمان» و «گشت3» می تواند باعث افزایش فروش این فیلم ها شود یا خیر، گفت: «من فکر می کنم همان طور که اکران «قهرمان» باعث افزایش فروش «دینامیت» شد و این فیلم توانست پس از سه ماه اکران، همچنان بالاترین فروش را در آخر هفته داشته باشد، نشان می دهد که مردم تازه متوجه مشدند که سینماها باز هستند. سینما امن ترین جایی است که مردم می توانند در آن با قیمت ارزان تفریح کنند و در نهایت سینماها هم رونق بیشتری بگیرند.»

چندی پیش اعلام شد که تمامی هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها می توانند با ظرفیت صد درصدی یا هشتاد درصدی اقدام به مسافرگیری کنند. اعلام این خبر منجر به اعتراض برخی سینمادارها شد که معتقد بودند سینماها نیز می توانند به جای پنجاه درصد، از ظرفیت بیشتری استفاده کنند.

این موضوع را به عنوان سوال آخر با سرتیپی درمیان گذاشتیم و او درباره این موضوع پاسخ داد: «این مشکل واقعا چند هفته ای است که باعث شده درباره آن با مسئولین بحث کنم و شخصا بارها با آقای خزاعی و جناب آقای ایل بیگی در این باره صحبت کردم و به نظرم این موضوع یک حفره بزرگی است. چرا هواپیماها، قطارها و اتوبوس ها می توانند با صد یا هشتاد درصد ظرفیت مسافرگیری کنند اما سینماها نه؟! این جفاها تنها به سینماها می شود که نسبت به قطار و هواپیما و اتوبوس جزو امن ترین جاها به حساب می آیند که دارای سقف هایی با ارتفاع 12، 15 و 18 متری هستند. سینماها می توانند با رعایت تمامی پروتکل ها از تمامی ظرفیت هایشان استفاده کنند و این موضوع واقعا برای من جای سوال است و وزارت ارشاد می تواند برای حل این موضوع بیشتر فعالیت کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها