کد خبر: 522483
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۷:۱۹
| |

نیکنام حسینی‌پور از موسسه هنرمندان پیشکسوت خداحافظی کرد

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در مراسمی که به مناسبت جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آبان ماه برگزار شد از این موسسه خداحافظی کرد.

نیکنام حسینی‌پور از موسسه هنرمندان پیشکسوت خداحافظی کرد
کد خبر: 522483
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۴:۴۷:۱۹

اعتمادآنلاین| سید عباس عظیمی که تا سال 98 مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت بود بار دیگر به این موسسه بازگشت. نیکنام حسینی‌پور از 5 آبان 1399 به استناد ماده 12 اساسنامه موسسه هنرمندان پیشکسوت و به پیشنهاد هیئت‌مدیره با حکم رئیس هیئت امنا به عنوان مدیر عامل این موسسه منصوب شد.

به گزار ش ایرنا،حسینی پور در مراسم امروز با تاکید بر اهمیت تکریم هنرمندان پیشکسوت، گفت: مسئولیت‌ها در کشور همچون دوی امدادی است و از این دست به آن دست داده می‌شود. وظیفه ما قدرداتی از هنرمندان پیشکسوت است. ما در این ایام همه تلاش خود را کردیم که این مسیر را پیش ببریم.

حسینی پور از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مدیرعاملی خانه کتاب نیز در سابقه کاری وی دیده می‌شود. وی خرداد 1399 و با ادغام این موسسه با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان از خانه کتاب خداحافظی کرده بود. وی جایگزین سید محمد طباطبایی حسینی شده بود که پیش از وی مسئولیت موسسه هنرمندان پیشکسوت را برعهده داشت و استعفا داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها